hebben jullie dat ook wel eens
hebben jullie dat ook wel eens
dat je eigelijk helemaal gen zin hebt om te rijden? ik heb nu echt zo'n "periode"dat ik weinig zin heb om te rijden, ondanks dat het super goed gaat. Is ook zo weer over, en dan gaan we er weer lekker voor, maar als ik er dan n aan denk, ben ik al moe bij de gedachte..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Cindy+Uniek
- Thessa Keizer
Ach iedereen heeft denk ik wel eens een dag dat ie geen zin heeft om te rijden, ik had het gisteren, was zo moe, nou dan laat ik het ook gewoon, ze staan toch lekker op het land denk ik dan. Het komt bij mij tot nu toe niet voor dat ik langere tijd geen zin heb om te rijden eigenlijk, maar wel gewoon eens een of twee daagjes tussendoor, maar er zijn dan zat andere leuke dingen die je met je pony kunt doen.
Groetjes Thessa en Aike
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Tuurlijk!
Heb ik ook wel eens last van dan doe ik alleen wat nodig is (land mesten,gras/water geven,stal klaarmaken) en soms even longeren.
Soms ben ik ook wel eens thuis moe en dan ga ik naar stal en dan is de moeheid soms wel gauw verdwenen totdat ik weer thuis ben.
Heb ik ook wel eens last van dan doe ik alleen wat nodig is (land mesten,gras/water geven,stal klaarmaken) en soms even longeren.
Soms ben ik ook wel eens thuis moe en dan ga ik naar stal en dan is de moeheid soms wel gauw verdwenen totdat ik weer thuis ben.

Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Ja hoor, absoluut. Komt op werkdagen geregeld voor. Meestal omdat ik einde van de dag gewoon moe ben van werken en reizen. Maar dan geef ik mezelf gewoon een schop onder mn kont en huppakee aan het werk. Als ik eenmaal gereden heb voel ik me dan meestal fitter en vrolijker dan ervoor 

Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

dan moet je ook zeker jezelf er niet aan toe dwingen dan gaat de lol er helemaal vanaf. Iedereen heeft wel eens een dagje of korte periode minder 'zin' in rijden door privéomstandigheden of het weer wat te warm is, lichamelijk minder voelt of gewoon door niets. Niet gaan zoeken naar een oorzaak maar probeer dan na te gaan waar je wel zin in hebt.
Je paard zal het zeker niet erg vinden ome eens een uur minder in de bak of bos bezig te zijn die vermaakt zich wel in het weiland. Daar hoef je in ieder geval niet schuldig om te voelen.
Je paard zal het zeker niet erg vinden ome eens een uur minder in de bak of bos bezig te zijn die vermaakt zich wel in het weiland. Daar hoef je in ieder geval niet schuldig om te voelen.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Tja, ik heb ook niet zo vaak zin om te rijden. Ik ben chronisch moe en dan is het soms wel moeilijk. Als ik er eenmaal op zit vind ik het heerlijk en als ik eraf kom ben ik blij, tenminste als de dames zich kunnen gedragen. Maar ik heb het met meer dingen, het blijft moeilijk om me over de moeheid heen te zetten..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
klinkt heel herkenbaar, maar meestal zet ik me er dan wel toe, en dan zit ik er eenmaal op en vind ik het juist lekker!
maar zoals nu hebben we klein dipje met de zijgangen en dan haalt ze het bloed onder mn nagels vandaan, en dan wil ik het wel eens uitstellen om weer die confrontatie aan te gaan....
maar zoals nu hebben we klein dipje met de zijgangen en dan haalt ze het bloed onder mn nagels vandaan, en dan wil ik het wel eens uitstellen om weer die confrontatie aan te gaan....
Ujord (v. Tunar) 
M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)
L1+ 6
Eefje
Onze kleine grote draak

M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)

L1+ 6
Eefje

Onze kleine grote draak
Dat heb ik dus ook. En helaas is dat nadat ik vorig jaar overtraind ben geweest nog steeds niet helemaal goed. Doordeweeks rijden na het werk vind ik nog steeds heel zwaarKrista schreef:Ja hoor, absoluut. Komt op werkdagen geregeld voor. Meestal omdat ik einde van de dag gewoon moe ben van werken en reizen. Maar dan geef ik mezelf gewoon een schop onder mn kont en huppakee aan het werk. Als ik eenmaal gereden heb voel ik me dan meestal fitter en vrolijker dan ervoor

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Jah heb het ook wel eens, maar maak dan meestal toch zin!
Of verzin wat anders (bv. longeren) zodat ze toch aan het werk zijn geweest.
Of verzin wat anders (bv. longeren) zodat ze toch aan het werk zijn geweest.
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!