Jammer dat hij maar 1.39 is, maar wel een knapperd
Gra hengst @ work
nog eens bedankt voor de leuke reactie's . Ik heb gisteren gebeld om onze eerste les vast te leggen. Ik ben nieuwsgierig wat ze van aard vinden . Het is een dressuurstal met allemaal warmbloeden . Hij heeft inmiddels een nieuw hoofdstel straks even passen en hopen dat deze beter zit. Ook heeft hij een nieuw zadel . Een Jc vries diamant. Pas als hij uitgegroeit is koop ik een iets duurder merk.
Hij heeft als vader Timor en aan moederskant briggen.
Ik ga hem één van de dagen nog eens nameten hoe groot hij juist is. Maar het stoort me helemaal net dat hij zo klein is. Enkel op de hengstenkeuring hoop ik dat ze er niet te hard over gaan vallen.
Ik heb inderdaad een ruitersportzaak
Hij heeft als vader Timor en aan moederskant briggen.
Ik ga hem één van de dagen nog eens nameten hoe groot hij juist is. Maar het stoort me helemaal net dat hij zo klein is. Enkel op de hengstenkeuring hoop ik dat ze er niet te hard over gaan vallen.
Ik heb inderdaad een ruitersportzaak
Hij's lekker uitgezwaard zeg
knappe body!
Gaat hij dit jaar jouw merries dekken?
Als ik m'n rijbewijs haal (als het lukt tenminste haha) kom ik eens jouw kant opgetuft om alle paardjes eens te meeten, oké?
Uiteindelijk is het nog altijd aan de mensen met merries om te beslissen of ze met een kleine hengst willen fokken of niet he
Gaat hij dit jaar jouw merries dekken?
Als ik m'n rijbewijs haal (als het lukt tenminste haha) kom ik eens jouw kant opgetuft om alle paardjes eens te meeten, oké?
Als hij verder oké wordt bevonden gaan ze hem niet laten staan omdat hij niet groot is hoor. Liever een kleine met een mooie body dan een grote in rijpaardlijf.saartje schreef: Ik ga hem één van de dagen nog eens nameten hoe groot hij juist is. Maar het stoort me helemaal net dat hij zo klein is. Enkel op de hengstenkeuring hoop ik dat ze er niet te hard over gaan vallen.
Uiteindelijk is het nog altijd aan de mensen met merries om te beslissen of ze met een kleine hengst willen fokken of niet he
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik ookElse schreef:Zoo, die is mooi ontwikkeld! Dat hij wat zwaarder is geworden staat hem inderdaad prima. Mooie foto's! Ben benieuwd wat hij op de hengstenkeuring gaat doen!
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten