Ik heb volgens mij wel eens verteld over het uitrekken 's morgens. Marga mag zich 's morgens graag even uitrekken als ze de stal uitloopt, eerst ene achterbeen naar achteren, dan het andere achterbeen. De 2e keer dat Baranna dat zag deed ze het ook. Ze doet het nog steeds trouwens. Laatst deed ze eerst het rechterachterbeen, maar voordat ze die weer op de plek had gezet rekte ze ook haar linkerachterbeen uit, dus toen viel ze op haar snoet. Ze heeft het toen een paar dagen niet gedaan, maar doet het inmiddels wel weer.
Amiro heeft zomereczeem en van de eigenaren moeten we zijn manen en staart af en toe wassen met speciaal spul (helpt niks trouwens, maar we doen het maar braaf). Baranna vindt dat zo interessant, als we met hem bezig zijn, zij wil dat ook graag. JW hield Amiro vast en ik was aan het wassen. Eerst de manen nat met een spons, toen inzepen. Baranna vond de emmer met spons erg interessant. Haalt ze die spons eruit....

Toen was Amiro klaar, we deden zijn halster af. Gaat Baranna tussen ons in staan, zo van: en nu ben ik aan de beurt. We hebben haar ook even voor de show gedaan, zonder shampoo, maar ook even goed nat met de spons enzo. Leert ze alleen maar van. Ik denk dat we haar op deze manier een hoop kunnen leren, ze doet echt alles na! Je had haar moeten zien kijken toen de d.a. bij Marga was om te scannen, ogen op steeltjes (wil ik ook, zal ze wel gedacht hebben

Tis een leuk paard, met humor, net als Diëgo had.