Haar oude pony is een paar jaar geleden overleden en ze heeft toen een KWPN-veulen weer gekocht (halfzus van Baranna). Dat paard is inmiddels 4 en een tijdje onder het zadel. Het is op zich wel een mak dier, maar nog lastig te berijden, ze gooit haar en nogal eens af, is onvoorspelbaar. Ze rijdt er alleen nog maar wat mee in de bak. Die vriendin mist het buitenrijden, het bos, het water. Dus ik zei dat ze maar eens langs moest komen om op Marga te rijden. Dat hebben we vanmorgen dus gedaan. We zijn heerlijk met Marga naar het water geweest. Die vriendin heeft genoten en was wég van Marga. Als ze te koop was was ik haar zo kwijt denk ik!
Marga vond het ook weer heerlijk in het water, ze is een echte waterrat!
Hier een paar foto’s van ons waterballet

Ik er nog even op

Ik was zeiknat. Heerlijk met dat warme weer

Die vriendin reed Marga weer naar huis, na nog een bosrit. Marga wordt steeds braver in het bos. In het begin dat ik haar had was ze extreem druk. Nu geniet ze er meer van

Ik vind deze wel wat hebben. Het zadel was wel extreem scheef gezakt zie ik hier op de foto.

Volgens mij heb ik vandaag wel gezorgd voor een nieuwe fjordenfan hoor! Ze was lyrisch over Marga! Ik word ook steeds blijer met mijn meissie!! (was al wel blij hoor, maar nu ik alle aandacht aan haar kan geven wordt onze band veel hechter)
Ik kreeg een poos na het rijden een sms-je, dat ze nog na zat te genieten van de heerlijke rit, even op een betrouwbaar dier het bos in, deed haar goed. Gaan we vaker doen!