Wintec Webbers
Wintec Webbers
Ik heb even een vraag m.b.t. de Wintec Webbers.
Op dit moment gebruik ik de Wintec Webbers bij mijn Wintec zadel. De lengte van de beugelriemen is 80 cm en zijn mij net even te lang. Nu heb ik gezien dat ze ook te koop zijn in de lengte van 60 cm en 70 cm. Welke maat kan ik het beste nemen volgens jullie?
Op dit moment gebruik ik de Wintec Webbers bij mijn Wintec zadel. De lengte van de beugelriemen is 80 cm en zijn mij net even te lang. Nu heb ik gezien dat ze ook te koop zijn in de lengte van 60 cm en 70 cm. Welke maat kan ik het beste nemen volgens jullie?
Mama van Daan (geboren 02-08-2011) en Annabel Eefje (geboren 15-01-2013)
Nog helemaal niet aan gedacht, bedankt voor de tipCharret schreef:Meet ander even de aantal cm tussen de gaatjes. Meet hoeveel 2 gaatjes is in cm en trek dat van de 80cm beugelriemen af. Kom je zo uit welke maat je moet hebben.

Mama van Daan (geboren 02-08-2011) en Annabel Eefje (geboren 15-01-2013)
Ik zou die van 70 cm nemen ik denk dat je dan wel goed zit,die maat heb ik ookJilly schreef:Heb er niet echt ervaring mee, maar als ze maar net een gaatje of 2 te lang zijn zou ik gewoon de 70 nemen?

Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
gaatjes maken gaat best gemakkelijk hoor! 2 gaatjes bijna tegen elkaar aan (boven elkaar) met de kniptang en dan even de verbinding doorprikken met een scherp keukenmesje. Links en rechts even hoog natuurlijk en klaar is Klara!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !