Volgend jaar komt er uit dezelfde combi een veulen, Ben daar heeeeeeeeel benieuwd naar
Cas!!
- nancy imka
Zo! Dat is een lekker snoepje!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
leoensuzanne
Hij ziet er goed uit!!! ( Maar effe een vraagje; gaat hij altijd zo gerekt staan met zijn achterbenen? Voor de keuring is dat namelijk niet practisch? Of was dit gewoon maar een momentopname?)
Het is wel een mooi dier.
Het is wel een mooi dier.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
hoihoi,
ik denk dat cas nu 1.42m hoog is ongeveer. maar zijn kont is vele malen hoger. nu die voorkant nog een endje omhoog dus.
Neej, hij staat niet vaak zo gestrekt maar vond het wel een mooi gezicht dus er is gauw een foto van geschoten
ik vind trouwens dat hij een vrij gespierde voorhand heeft. zal wel komen van al dat gestoei en gesteiger.
Bedankt weer voor de reacties!
ik denk dat cas nu 1.42m hoog is ongeveer. maar zijn kont is vele malen hoger. nu die voorkant nog een endje omhoog dus.
Neej, hij staat niet vaak zo gestrekt maar vond het wel een mooi gezicht dus er is gauw een foto van geschoten
ik vind trouwens dat hij een vrij gespierde voorhand heeft. zal wel komen van al dat gestoei en gesteiger.
Bedankt weer voor de reacties!
Cas!!! (Hermansen X Sebastian) 
Wat een plaatje! Ik zou tegen volgend jaar eens aan wat HH vragen wat zij van hem denken en hem dan inderdaad lekker mee nemen naar de HK.
Even ver vooruit lopen hoor, maar mocht hij goedgekeurd worden, wat doe je er dan mee?
Even ver vooruit lopen hoor, maar mocht hij goedgekeurd worden, wat doe je er dan mee?
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie