Cratos is 4 geworden!
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Zelf weten we natuurlijk wel dat hij veel verandert is in 2 jaar tijd maar pas als je alle foto's van de loop der tijd erbij gaat halen zie je hoe enorm hij veranderd is. Voor een trekpaard is het echt een ukkepuk en de trekpaardenkenners noemen hem luxe of zelfs een kruising (wat hij niet is). Maar dat maakt hem voor ons niet minder. Hij heeft dus wel een knauw gehad van zijn magere periode. We zijn nu ook pas echt begonnen met hem te rijden, dat is deels door chronisch tijdgebrek maar ik denk niet dat hij dat erg vindt. Soms hoor je dat als ze ouder zijn ze de kracht tegen je gaan gebruiken maar dat komt in Cratos zijn woordenboek gelukkig niet voor.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

- druppeltje
Dat afvallen in het voorjaar, komt dat niet door het verharen? Ik had hetzelfde probleem altijd met Jackie. Verharen schijnt veel energie te kosten, hij werd dan ook altijd erg dun.
Maar het is eent oppertje hoor! Hoop hem ooit nog eens in het echt te zien, misschien kan ik een keer met Annette jouw kant opkomen? IN hte weekend
(heb je hem????)
Maar het is eent oppertje hoor! Hoop hem ooit nog eens in het echt te zien, misschien kan ik een keer met Annette jouw kant opkomen? IN hte weekend

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Hahaha ja is goed dan doen we het zeker in het weekend
.
Ik denk inderdaad ook dat het aan het verharen ligt en ik weet dat er een hoop eten in een trekpaard gaat om hem op gewicht te houden maar nu we op een pensionstal staan zie je wat hij wegwerkt. Bij Ros vind je geen ruwvoer terug in de stal maar bij Cratos wel. Hij eet dus gewoon ook niet zoveel....

Ik denk inderdaad ook dat het aan het verharen ligt en ik weet dat er een hoop eten in een trekpaard gaat om hem op gewicht te houden maar nu we op een pensionstal staan zie je wat hij wegwerkt. Bij Ros vind je geen ruwvoer terug in de stal maar bij Cratos wel. Hij eet dus gewoon ook niet zoveel....
Morgan!! 

Bij Jackie hielp dat slobber van Subli goed, iets met seniores priorities, ofzo, daar leek het op. Zit ook ruwvoer in, moet veel langer weken dan gewone slobber ivm pulp.
Baranna 13-5-2006
Cratos is echt zó stoer! Supermooi dier!
Op die eerste foto zou je er (spreekwoordelijk
) nog geen dubbeltje voor geven, echt heel knap dat jullie dat hebben aangedurfd. Volgens mij hebben jullie echt een superpaard aan hem nu. Ik vind hem ook heel blij kijken op alle foto's
Ik denk dat hij het echt heel erg getroffen heeft bij jullie!
Die hoofdfoto van Charret blijft echt geweldig trouwens!
Op die eerste foto zou je er (spreekwoordelijk

Die hoofdfoto van Charret blijft echt geweldig trouwens!
Wat ziet hij er nu toch geweldig uit, super!!!
viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
Hij ziet er nu super uit Marijke! Gefeliciteerd met jullie vent.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- nancy imka
Hey,
Gefeliditeerd! hij is echt heel erg veranderd zeg. Dat veranderen van kleur hebben wij hier ook met Hosta alleen is die zwart. Die heeft ook hele periodes dat ze mager is. Ze is ook heel erg ziek geweest en zag ze er zo uit als cratos. Nu gaat het gelukkig beter. Hoeveel aan krachtvoer geven jullie? Hosta krijgt momenteel alleen een klein schepje muslie wat ik nog over heb van de winter... Dat is van pavo naturesbest eigenlijk gewoon voor het lekkere dus.
Hosta is ook zo mager geweest, maar sinds ze van stal veranderd is anderhalf jaar geleden is het toch een paard geworden. Hosta is nu zes en eigenlijk pas een jaar echt zo fors misschien zijn het wel laatbloeiers en hebben ze allebij last gehad van een achterstand.
Hosta is momenteel heel schrikkerig en lomp en daardoor kijkt ze niet echt uit voor jou als jij daar staat is dat met Cratos ook of is dat echt een koudbloed qua karakter?
Ik hoop dat jullie nog lang plezier van hem kunnen hebben!
Gefeliditeerd! hij is echt heel erg veranderd zeg. Dat veranderen van kleur hebben wij hier ook met Hosta alleen is die zwart. Die heeft ook hele periodes dat ze mager is. Ze is ook heel erg ziek geweest en zag ze er zo uit als cratos. Nu gaat het gelukkig beter. Hoeveel aan krachtvoer geven jullie? Hosta krijgt momenteel alleen een klein schepje muslie wat ik nog over heb van de winter... Dat is van pavo naturesbest eigenlijk gewoon voor het lekkere dus.
Hosta is ook zo mager geweest, maar sinds ze van stal veranderd is anderhalf jaar geleden is het toch een paard geworden. Hosta is nu zes en eigenlijk pas een jaar echt zo fors misschien zijn het wel laatbloeiers en hebben ze allebij last gehad van een achterstand.
Hosta is momenteel heel schrikkerig en lomp en daardoor kijkt ze niet echt uit voor jou als jij daar staat is dat met Cratos ook of is dat echt een koudbloed qua karakter?
Ik hoop dat jullie nog lang plezier van hem kunnen hebben!
Cratos is een heel gevoelig paard vind ik. Je moet echt alles met beleid met hem doen. Anders gaat hij stressen. Als hij het eenmaal kent dan kent hij het ook en is het vertrouwd. Als hij angstig is dan is wil hij wel eens vergeten dat je er ook nog staat (als hij geent moet worden bijvoorbeeld...watje..). Cratos stond op ongeveer 6 kg krachtvoer per dag (prestatiebrok gemengd met muesli), onbeperkt ruwvoer en hij kreeg 1x daags snijmais en 1x in de week slobber met zemelen/ pulp en kalverenmelkpoeder. Nu staat hij op 2x ruwvoer op stal, ruwvoer in de wei (ze moeten de wei nog op hier) en 2kg brok en dan voer ik zelf nog 1 schep muesli bij 's avonds.
Morgan!! 

- Anne&Wendie
- Contacteer:

Dan is hij precies even oud als Arisca!

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984