Het C-tjes topic!
@Viv: Cai is niet meegegaan op de boot, maar staan weer op de punt van wanneperveen. Maar hij vond dat de sloot langs zijn 'oude' weiland blijkbaar ook best begaanbaar was. (en om die reden hadden we hem ook al 1,5 week eerder bij die andere drie hengstjes weggehaald, want daar ging ie ook via de sloot naar de andere kant van het draadje)
Als hij het op het huidige stuk nogmaals waagt kan ie zwemmen (is maar ietsje dieper).
Als hij het op het huidige stuk nogmaals waagt kan ie zwemmen (is maar ietsje dieper).
Geluk is de vrucht van intens werk
Ik heb het hem zien doen hoor..
Ik dacht eerst dat hij lag in de wei.. Maar meneer stond doodleuk in de sloot.. Kon hij mooi de grasjes van de kant eten..
Wel bijna tot zijn buik erin!! En daar liep hij rond te klotsen!! Dus ik denk dat hij meer aan een snorkel heeft dan zwemvliezen, hihi..
Buurman Zizoran heeft eerst zijn harem weggejaagd om daarna eens te inspecteren wat er nu in de sloot naast hem stond..
Ik dacht eerst dat hij lag in de wei.. Maar meneer stond doodleuk in de sloot.. Kon hij mooi de grasjes van de kant eten..
Wel bijna tot zijn buik erin!! En daar liep hij rond te klotsen!! Dus ik denk dat hij meer aan een snorkel heeft dan zwemvliezen, hihi..
Buurman Zizoran heeft eerst zijn harem weggejaagd om daarna eens te inspecteren wat er nu in de sloot naast hem stond..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Cyra gaat ook tot haar buik de sloot in. Daarom zit er tegenwordig draad voor de sloot ipv erachter. Zij vond het dan ook nog leuk om van voren naar achteren door de sloot te draven om er vervolgens in de kleur van Orion weer uit te komen.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Dit deden Vlim en Vlin ook in friesland.(toen ze een jaar oud waren)Esther schreef:Ik heb het hem zien doen hoor..
Die waren niet in de weilanden te houden, ze zwommen gewoon van het ene naar het andere perceel.

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik wilde gisteren fotos maken van Cyra, maar het stroomdraad zat ervoor, dus ben ik er maar bij gaan liggen. Kreeg mn C-tje ineens de nare behoefte mij te gaan verdedigen tegen de andere paarden. Ze vloog ze gewoon aan net zo lang tot ik weer rechtop stond 

- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Whihi stoere Cyra, dat herken ik van Cunna ook trouwens.
Ik heb van de week schriktraining gedaan op stal, handig hoor een boertje met veel rommel. Maar echt schriktraining werd het niet. Zie hier een foto, ingepakte cunna:

De rest van de paarden op stal staat doodsangsten uit voor dat stuk zeil. Cunna echter laat zich al krakend er vrolijk door inpakken. Wat dan wel weer leuk was is dat ik van elk stalgenootje een compliment kreeg dat cunna al zo mak was.
Ik mag hun veulens wel opvoeden hahahahahaha.
Ik heb van de week schriktraining gedaan op stal, handig hoor een boertje met veel rommel. Maar echt schriktraining werd het niet. Zie hier een foto, ingepakte cunna:

De rest van de paarden op stal staat doodsangsten uit voor dat stuk zeil. Cunna echter laat zich al krakend er vrolijk door inpakken. Wat dan wel weer leuk was is dat ik van elk stalgenootje een compliment kreeg dat cunna al zo mak was.
Ik mag hun veulens wel opvoeden hahahahahaha.
- Senna&Cajra
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Cyra heeft vandaag voor het eerst een hoofdstel in gehad, inclusief bit. Of het de normaalste zaak van de wereld was. Teugelstjes over dr koppie, rechterarm om neusje, bitje ervoor en klaar. Kon gewoon alle riempjes vastmaken, ze bleef echt zo schaap mak staan.
Al met al heeft ze hem maar 1 minuut in gehad, was even om te kijken of een cob hoofdstel te groot was nog, dan past ze er als ze 3 is wel in namelijk en kan ik die roze bestellen
Ben ik nu een 2 jarige-mishandelaar?

Al met al heeft ze hem maar 1 minuut in gehad, was even om te kijken of een cob hoofdstel te groot was nog, dan past ze er als ze 3 is wel in namelijk en kan ik die roze bestellen

Ben ik nu een 2 jarige-mishandelaar?

- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Tadaaaa! Ik weet hoe ik foto's moet plaatsen! Jippie!!
Nou hier mijn trotse C'tje : Castor, geboren 1 maart 2006
Moeder: Datura (overleden 14 maart 2006...)
Vader: Topas

De foto's zijn van ongeveer een maand geleden. Hij stond zo mooi te staan. Dus ff snel klikken.
Nou hier mijn trotse C'tje : Castor, geboren 1 maart 2006
Moeder: Datura (overleden 14 maart 2006...)
Vader: Topas

De foto's zijn van ongeveer een maand geleden. Hij stond zo mooi te staan. Dus ff snel klikken.
Laatst gewijzigd door Ilona op di 27 mei 2008, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Heb geen bit ingedaan hoorOrion1996 schreef:Ow jee dat klinkt als ...Hihi

Nee, het is veel erger. Heb er zelfs een foto van maar die durf ik hier niet neer te zetten. (twas eenmalig)
Welkom Ilona, maar ik denk dat je bedoeld dat castor in 2006 is geboren. aangezien de C-tjes dit jaar 2 worden.