Voor Marjan, fjord Nanneke

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Evaliensvenna
Contacteer:

Voor Marjan, fjord Nanneke

Bericht door Evaliensvenna » zo 25 mei 2008, 18:26

In het topic 'Texel', vertelde Marjanschut over fjord Nanneke die bij Manege Elzenhof zou staan.
Zaterdagochtend ben ik naar de manege gegaan en op Nanneke naar het strand geweest!

Best geinig eens met een ander paard naar het strand! Ze wou wel hard op het strand maar na 1 minuut was steeds batterijtje leeg. Met Svenna ros ik zo een paar kilometer door, Nanneke niet die stopt gewoon zo uit galop...stappen, genoeg weer haha was wel lachwekkend!
Ze heb een hekel aan teugeldruk, gooit ze gelijk dr hoofd in de lucht, komt denk ik door de vele verschillende ruiters die haar rijden, met niet allemaal even veel ervaring. Normaal heb ze martingaaltje om, ik vond het niet nodig. Ze was verder lekker voorwaarts en braaf.

Iemand anders heb foto van ons gemaakt met telefoon, de golvende achtergrond geeft wel bijzonder effect, haha.
Maar bij Deze Nanneke!! Uiteraard heb ik haar een knuffel gegeven zoals beloofd!

Afbeelding
Afbeelding
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
marjanschut

Bericht door marjanschut » zo 25 mei 2008, 18:58

Hee :D
Ik ben de dochter van Marjan, Melenie.
Ik heb regelmatig of met een ander een strandrit gemaakt met Nanneke. Daarom vind ik het juist zo raar want ze was nooit te stoppen en ging zo een paar km in rengalop!!!! :o Ook liet ze zich niet inhalen. Ohwja, een martin gaal is bij nanneke niet overbodig hihi. Nouja toch raar :? ga van de zomer ook weer een strandrit met haar maken. Zal wel zien hoe ze dan is. Heel erg Bedankt in iedergeval!
nientje_pjotr
Contacteer:

Bericht door nientje_pjotr » zo 25 mei 2008, 18:59

He...wat leuk,na zoveel verhalen haar eens te zien.
GerritAfbeeldingCindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl

"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
;(
marjanschut

Bericht door marjanschut » ma 26 mei 2008, 14:07

Wat leuk dat je op Nanneke hebt gereden!!
Nanneke die na een minuutje stopt ha dat is vreemd dat kennen we niet van haar.
Binnenkort moeten we haar maar weer eens op gaan zoeken en moet Melenie haar maar weer even leren hoe het moet. En dan moeten eigenlijk Neidy en Esper mee. Melenie wil zo graag met Nanneke en Neidy samen een strandrit maken. En aangezien Nanneke niet op de trailer wil zal Neidy daar heen moeten. Misschien gelijk dan ook maar naar de keuring op Texel?

Bedankt voor de foto's! SUPER!!
Plaats reactie