Zoektocht naar Sebastian-update-gevonden! (denk ik)
Dan vind ik hem er nu veel beter uitzien dan vorig jaar! Bij die foto's van Tamara knapte ik wel wat op hem af moet ik eerlijk zeggen. Maar in het echt is hij best leuk! Hij is ook al 25 geloof ik.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
ik vond hem toen ook niet prachtig, hij mistte toen gewoon veel body!! maar nu is ie buffeltje ten top, hahaLovemischa schreef:Dan vind ik hem er nu veel beter uitzien dan vorig jaar! Bij die foto's van Tamara knapte ik wel wat op hem af moet ik eerlijk zeggen. Maar in het echt is hij best leuk! Hij is ook al 25 geloof ik.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
hij is nu niet verkeerd, voor zo'n oudje. Die knieën viel me inderdaad ook op.
Lief koppie zit erop
Lief koppie zit erop
Baranna 13-5-2006
wij zijn net ook ff geweest, en jij hebt duidelijk sebas gevonden hoor! ze wouden eerst niet komen, maar een plastic zak doet wonderen, haha. hij zag er beter uit als vorig jaar. en het is een lekkere knuffel! (maar die hoeven
)
@yvonne: ben je ook naar die 6 merries rechts er naast geweest? dat zijn dacht ik ook allemaal sebastians, ik zag het duidelijk, allemaal dezelfde koppie's als karev

@yvonne: ben je ook naar die 6 merries rechts er naast geweest? dat zijn dacht ik ook allemaal sebastians, ik zag het duidelijk, allemaal dezelfde koppie's als karev

als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Nou goed, mijn foto's ook dan, hier zie je dat hij toen (2003 alweer) nog hele mooie manen had 
http://groups.msn.com/Fjordenclubvanhet ... stian.msnw
Deze zijn van 2004 (met Ingele nog op de foto
)
http://groups.msn.com/Fjordenclubvanhet ... tian2.msnw

http://groups.msn.com/Fjordenclubvanhet ... stian.msnw
Deze zijn van 2004 (met Ingele nog op de foto

http://groups.msn.com/Fjordenclubvanhet ... tian2.msnw

Ereplaatsje voor

Zo dekken in kudde vergt idd veel van een hengst, zeker voor een oudere (onze bompa heeft ieder jaar redelijk wat tijd nodig om er weer goed uit te zien)Tamara schreef:die foto van mij is gemaakt in eind mei/juni, dus volop in het dekseizoen. zal hem wat vetjes gekost hebben. Nu is het dekseizoen pas begonnen voor em denk ik. En vorig jaar op mijn foto liep ie bij een aantal zeer dominante merries in, die hem bij het kuil weg hielden.
Ik vind dat hij er goed uit ziet

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
ja hoor Tamara, gebruik maar. Als je ze allemaal wil moet je me per pb even je email adres doen.
Ik vond hem er ook leuk uitzien en hij was erg lief. Die merrie's heb ik ook gezien ja. Bij ons kwamen ze trouwens niet bij het hek waar jij staat. Wij zijn over dat hek geklommen en via het schouwpad naar achter gelopen
Toen ik Sebas aan het fotograferen was hoorde ik wel plons plons achter me. Ging Mischa languit in die sloot liggen, en we waren in de auto van een vriendin
Hij stonk en was kleddernat, toen had ik de lol er wel af, met dat beest op schoot in de auto naar huis. De Sebastianen hebben inderdaad allemaal het zelfde hoofd. Maar ik vind dat je de Toddy's er ook zo uithaald.
Ik vond hem er ook leuk uitzien en hij was erg lief. Die merrie's heb ik ook gezien ja. Bij ons kwamen ze trouwens niet bij het hek waar jij staat. Wij zijn over dat hek geklommen en via het schouwpad naar achter gelopen

Baranna 13-5-2006