Imka dr nieuwe thuis

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Klijntje
Contacteer:

Bericht door Klijntje » ma 19 mei 2008, 10:27

Poe hee wat een gras! :o Daar zou ik mijn knollie niet aan wagen. Goed dat je ze maar kleine stukjes per keer geeft! Ze zullen wel lekker groen poepen de eerste dagen :D
Het is om te hooien toch niet erg dat er niet bemest is? Krijg je lekker arm hooi, lijkt me alleen maar prima :)
(mensen genoeg die staan te springen om zulk hooi voor hun sobere pony's, en het nergens kunnen vinden)
Afbeelding
colunder

Bericht door colunder » ma 19 mei 2008, 10:36

onkruid is niet altijd slecht hoor!
er is genoeg onkruid wat juist goed voor ze is,zolang er maar geen jacobskruiskruid in staat kan je het rustig hooien.
veel onkruid vinden ze gedroogd juist erg lekker(brandnetels, zuring, distels ,paardenbloem, weegbree enz)
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Marijke_

Bericht door Marijke_ » ma 19 mei 2008, 10:42

Wat een superplekje Nancy. Ik hoop dat jullie het daar naar jullie zin gaan hebben.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Lotte

Bericht door Lotte » ma 19 mei 2008, 11:15

Lekker zeg, zo'n plekje voor de paarden.
Kan me voorstellen dat ze uit hun dak gingen toen ze al dat lekkere gras zagen..:D
:L Ody v. Myrstein: Z2 startgerechtigd!--> Wedstrijdpensioen vanaf augustus 2012, dus vanaf nu lekker recreatief! :D
yvette

Bericht door yvette » ma 19 mei 2008, 11:17

Fjordenparadijs inderdaad :j
Succes ermee!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
nancy imka

Bericht door nancy imka » ma 19 mei 2008, 21:12

Klijntje schreef:Poe hee wat een gras! :o Daar zou ik mijn knollie niet aan wagen. Goed dat je ze maar kleine stukjes per keer geeft! Ze zullen wel lekker groen poepen de eerste dagen :D
Het is om te hooien toch niet erg dat er niet bemest is? Krijg je lekker arm hooi, lijkt me alleen maar prima :)
(mensen genoeg die staan te springen om zulk hooi voor hun sobere pony's, en het nergens kunnen vinden)
Nou we zijn er vanmorgen om 12 uur naartoe gegaan. We hebben ze toen los gelaten in het grote stuk en ik moet zeggen toen we ze net gingen terug halen hadden ze echt niet zo'n vol gevreten buik als op de oude stal van een paar uurtjes. Ook de poep was gewoon echte drollen kwamen eruit! Terwijl ze gister nog echt een beetje dun poepte! Dus of dit nou echt kwaad kan. Er is twee jaar niks aan gedaan dus het gras is echt niet voedzaam ofzo...

Nu staan ze weer lekker op het kleine stukje al is dat helemaal plat gewalst.

Dank jullie wel allemaal. Wij zijn zelf ook nog steeds heel erg blij ermee! Imka was nog wel erg dwars vandaag. Wilde niks en was nogal zenuwachtig. Toch zijn we wel gaan rijden met haar. Een omdat ze toch wel de hele dag heeft kunnen eten en ten tweede omdat we ze meteen willen aanleren dat ze uit elkaar gehaald worden en dat ze dan ook rustig moeten blijven. Als we dit over een week pas gaan doen zijn ze helemaal zo aan elkaar geklit
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Plaats reactie