Olaf is echt een lieverd maar soms.....
Toen hij hier kwam heeft hij een tijdje alleen gestaan om te wennen. Daarna is hij bij zijn buurvrouw in gezet (zelf al niet zo'n sociale dame) maar dat ging helemaal mis. En ze hebben ze gelijk uit elkaar gezet.
Daarna dus weer een poosje alleen gestaan, toen kwam haflingerruin Wonder alleen te staan, ook geen lievertje maar wel rustig. Dat ging aardig goed. Olaf had wat aardige schrammen en Wonder zijn deken kapot maar verder was het prima.
Nu moet de tinker Gillian weer bij Wonder in (de eigenaren van Wonder en Gillian willen graag dat ze bij elkaar staan). Dus Gillian er gister bij gezet, kijken of het met z'n drieen ging. Maar Gillian is ook vrij dominant en ze stonden non stop tegen elkaar in te trappen. Dus die ook maar weer uit elkaar.
Nou had de vrouw van de stalling als idee om ze omstebeurten bij Wonder in te doen. Dus de ene dag Olaf er bij en de andere dag Gillian.
Verder hebben we nog drie pony's in een wei staan, van eigenaren waarvan in het idee heb dat ze bang zijn voor Olaf, ze willen niet bij hem in de bak rijden

Dus Olaf daarbij in zal niet gaan.
Dan staat er nog een vos pony Tonny, maar volgens de vrouw van de stal zou die zich in elkaar laten timmeren door Olaf.
Ik weet het nu dus ook niet zo goed, Olaf is niet gelukkig alleen, hij is dan veel onrustiger met rijden en poetsen enz.
Wat denken jullie? Zou hij bij Tonny in kunnen omdat tie juist over zich heen laat lopen. Dat Olaf hem met rust laat?
Sorry voor het lange verhaal, maarja ik wist ook niet zo goed wat ik anders moest typen.
Groetjes Francis