Zwarte buffel
@ Share: Bailey denkt ook dattie een schoothondje is. Op zo’n relaxstoel (voetenbankje en rugleuning wat achterover) komt hij altijd via de armleuning bij je liggen. Alleen zijn achterpoten staan dan nog op de grond. Hij heeft het ook gepresteerd om helemaal erbij te komen liggen, maar dat beviel hem niet zo doordat we toen met stoel en al omkieperden. 
Bailey wordt in juli 3.
@ Janna: Het kan soms echt een clown zijn. Erg leuk om bijv. te zien hoe hij een spelletje speelt met een shetlander
@ Anika: Kan alleen maar zeggen: doen! Wij hebben al jaren DD en als ik het huis uit ben en er voldoende ruimte en tijd voor heb komt er absoluut ook bij mij een duitse dog.
@ Daphne: Je hebt er geen enorme ruimte voor nodig, binnen zijn ze heel rustig zolang ze buiten hun energie maar voldoende kwijt kunnen en dat kan natuurlijk op 2 manieren: of je laat ze los op groot terrein, of je moet zelf flink aan de wandel
.

Bailey wordt in juli 3.
@ Janna: Het kan soms echt een clown zijn. Erg leuk om bijv. te zien hoe hij een spelletje speelt met een shetlander

@ Anika: Kan alleen maar zeggen: doen! Wij hebben al jaren DD en als ik het huis uit ben en er voldoende ruimte en tijd voor heb komt er absoluut ook bij mij een duitse dog.
@ Daphne: Je hebt er geen enorme ruimte voor nodig, binnen zijn ze heel rustig zolang ze buiten hun energie maar voldoende kwijt kunnen en dat kan natuurlijk op 2 manieren: of je laat ze los op groot terrein, of je moet zelf flink aan de wandel

Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie