Mijn metamorfose (operatie knie)
whow hwftig zeg,waarom moest dit gebeuren als ik vragen mag,waren je knieeen slecht of..
ik zelf heb ongeloofelijk x benen en heb daar best wel regelmatig last van namelijk,zat al eens te denken om ze ombeurten te laten helpen,maar schrik behoorlijk van jou foto,s zeg...jeetje genees ze
ik zelf heb ongeloofelijk x benen en heb daar best wel regelmatig last van namelijk,zat al eens te denken om ze ombeurten te laten helpen,maar schrik behoorlijk van jou foto,s zeg...jeetje genees ze
daisy mijn mooie lieve meid,en gijsje ons kruimeltje..
samen lekker dikke vriendjes.fore ever xx
samen lekker dikke vriendjes.fore ever xx
- Anne&Wendie
- Contacteer:
-
Mss vraag ik nu iets vreemds, maar kan je ook de pijn hebben doordat je been juist nu weer anders staat? Je spieren ed worden nu toch ook in een andere positie gedwongen?
Ik vind het er wel netjes uit zien. Beterschap nog en ik hoop dat je snel van je pijn af bent.
Ik vind het er wel netjes uit zien. Beterschap nog en ik hoop dat je snel van je pijn af bent.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Wow wat ziet dat er heftig uit zeg
Maar je weet wat je ervoor hebt terug gekregen meid.
Succes met het revalideren!

Maar je weet wat je ervoor hebt terug gekregen meid.
Succes met het revalideren!
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

daar mag je trots op zijn op die knie!! het ziet er stukken beter uit dan voor die tijd. dat je daar zolang mee rond 'gelopen'hebt! petje af, hoor.
de wond ziet er rustig uit, heel mooi werk. zet hem op met revalideren samen met bullie!
de wond ziet er rustig uit, heel mooi werk. zet hem op met revalideren samen met bullie!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
- nancy imka
Hey,
Gister heb ik niet op de comp gezeten, nou ja niet liegen heel even maar. Ik hield het allemaal weer niet uit gister. Het leek wel of hij dikker was als anders maar ja het was ook wel erg warm.
Ze gaan niet zo maar over tot kunstknieen hoor. Ik heb er echt jaren voor moeten vechten. Uiteindelijk ben ik in Leiden begonnen daarna naar België gegaan en dat betaalde de verzekering weer niet en 10.000 euro per operatie kan ik niet voorschieten om vervolgens 80% weer terug te krijgen
(ze zijn echt gek bij de verzekering maar dat is een ander verhaal) en toen ben ik in het Radboud terecht gekomen echt een SUPER ziekenhuis. De eerste keer kwam ik er al mobieler uit als ik erin ging omdat ze mijn enkel vast gezet hadden doormiddel van een gips eromheen. Dan denk ik echt kunnen ze dat in Leiden bij mijn eigen orthopeet neit verzinnen dan
maar goed uiteindelijk hebben ze mij vanaf de eerste keer in oktober tot nu al twee nieuwe knieen gegeven en spalken voor mijn enkels om die zo vast te zetten en als ik straks gerevalideerd ben dan krijg ik daar waarschijnlijk ook nog twee protheses in en mocht dit niet meer lukken door de schade wat ze op de foto neit kunnen zien omdat je enkel een rond gewricht is dan zetten ze de hele boel vast en kan je het nooit meer bewegen als het goed is is de pijn dan ook weg of in ieder geval stukken minder!
.
Ik was het toen zo zat dat ik nooit meer terug gegaan ben. En ik ben blijven mokken en ben maar zo doorgelopen. Ik wilde toen ook al mijn knieen laten doen want dat hield ik ook niet meer van de pijn.
Maar goed vorig jaar lente begon mijn rechterknie te ontsteken. Nou ben ik als de dood voor prikken in mn gewricht maar ik wilde eindelijk een leuk paardenjaar krijgen. Dus ik naar de arts en een prik pretnison erin. Binnen zes weken was de pijn nog erger terug. Ik weer naar de reumatoloog en die verwees mij na omgepraat te hebben aangezien ik niet meer naar de orthopedie wilde toch doorgestuurd. Goed eerste keer kreeg ik twee nieuwe knieen in een keer. De keer erna kreeg ik er maar een. Toen moest ik op een staf vergadering komen met allerlij orthopeden en zou ik de data krijgen. Nou echt niet toen kreeg ik ineens geen nieuwe knie maar gingen ze hem ingipsen en dat wilde ik helemaal niet
Toen ben ik uiteindelijk in het radboud terecht gekomen en bij het eerste bezoek stond het al vast dat ze mijn 2knieen gingen vervangen. Er waren alleen nog wel meer afspraken nodig om mijn enkels te bekijken. Dit is nu dus gedaan en daar komen waarschijnlijk ook protheses in maar goed kunnen ze het niet zien van de foto ook is er een mri scan gemaakt maar dit is ook niet heel duidelijk. Hij snijdt mij dus open en kan er een prothese in krijg ik die en anders zit er niks anders op dan de hele boel vast te zetten
En mijn beide bullen helpen mij goed hoor als ik mij weer eens erg slecht voel
Gister heb ik niet op de comp gezeten, nou ja niet liegen heel even maar. Ik hield het allemaal weer niet uit gister. Het leek wel of hij dikker was als anders maar ja het was ook wel erg warm.
Ik heb mijn leven lang (dus als baby al toen ik 1 was hebben ze het ondekt) dat ik reumatoide artritis heb. En door alle ontstekingen had ik zo veel schade opgelopen aan mijn knieen dat er niks meer van over was.wat heb je eigelijk? ik zit hier nog niet zo lang om dat te weten. Gaaf hondje heb je, bullfan meld zich
Ja ik heb nog heel erg veel pijn. Dit heb ik met mijn eerste been niet gehad. Maar bij dit been zit een grote bloeduitstorting aan de onderkant van mijn been zoals julie zagen en ook aan de bovenkant. Alleen is die niet meer te zien maar vd week was het helemaal licht groen daar. Daar heb ik volgens de dokter zo veel pijn aan. Ik zit nu dan ook nog steeds aan de morfine en een zusje van de morfine en dan mijn eigen pijnstillers nog en 4x per dag 2 paracetamol het is wel heftig wat ik allemaal slik maar anders trek ik het neit. Bij die ander heb ik geen morfine gekregen dat was te doen maar dit is echt niet uit te houdenHeb je nog veel pijn?
Boven heb ik al geschreven dat ik door de reuma zo veel artrose gekregen heb dat er niks meer van over was. En mn linker knie stond ook helemaal scheef naar buiten (een valgus stand X been) en daarnaast kon hij ook niet helemaal strekken. De pijn was echt ondragelijk, zowel overdag als snachts. Want deed ik niks deden ze pijn en deed ik wel wat deden ze pijn van de overbelasting. Het was gewoon puur bot op bot ik had echt niks geen kraakbeen meer.whow hwftig zeg,waarom moest dit gebeuren als ik vragen mag,waren je knieeen slecht of..
Ze gaan niet zo maar over tot kunstknieen hoor. Ik heb er echt jaren voor moeten vechten. Uiteindelijk ben ik in Leiden begonnen daarna naar België gegaan en dat betaalde de verzekering weer niet en 10.000 euro per operatie kan ik niet voorschieten om vervolgens 80% weer terug te krijgen

Nee je zegt zeker niets geks, ik heb heel veel pijn van de blauwe plekken maar mijn spieren trekken ook de hele dag en daar heb ik ook behoorlijk veel last van. Ook mijn pezen worden opgerekt in een andere stand nu. Ik moet dit ook oefenen maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen want als ik al een uur te laat ben met mijn morfine hou ik het al niet meer uit laat staan als ik dan ook nog ga rekken en strekken. Maar langzaam bij beetje ga ik het met de fysio telkens meer erbij pakken. Gister toen ze hem voor mij doorduwde met rekken kon hij bijna helemaal strekken op 3graden naMss vraag ik nu iets vreemds, maar kan je ook de pijn hebben doordat je been juist nu weer anders staat? Je spieren ed worden nu toch ook in een andere positie gedwongen?

Hoe komt dit bij jou dan? En dat knakken kan nooit goed zijn misschien handig om er eens mee naar een arts te gaan. Nu heb je nog mooi kraakbeen als het straks weg is of beschadigt komt het nooit meer terug!Waar ik ook van schrik is dat mijn onderbenen ook scheef onder mijn bovenbenen staan. Bij behoefte aan een foto kan ik die maken. Als ik loop voel ik ook altijd een knak in me rechterknie alsof er een stukje kraakbeen ergens tussenzit.
Ik heb er zeker lang mee gelopen. 3 jaar geleden ben ik begonnen met smeken of ik protheses mocht omdat ik het niet meer trok. Al die tijd hebben ze mij aan het lijntje gehouden. Toen wilde ik eerst mijn enkels laten doen. Maar eerst was ik te jong, toen was ik te zwaar en ben ik echt 10 kilo afgevallen wat best knap is als je zo weinig kunt bewegen ik moest het echt doen door weinig te eten. Nou ja 10 kilo kwijt toen waren mijn enkels nog te goed om te vervangen. De keer erna bestonden er ineens geen enkel gewrichten. En de keer daarna waren mijn enkels te slecht dat er niks meer aan gedaan kon wordendaar mag je trots op zijn op die knie!! het ziet er stukken beter uit dan voor die tijd. dat je daar zolang mee rond 'gelopen'hebt! petje af, hoor.

Ik was het toen zo zat dat ik nooit meer terug gegaan ben. En ik ben blijven mokken en ben maar zo doorgelopen. Ik wilde toen ook al mijn knieen laten doen want dat hield ik ook niet meer van de pijn.
Maar goed vorig jaar lente begon mijn rechterknie te ontsteken. Nou ben ik als de dood voor prikken in mn gewricht maar ik wilde eindelijk een leuk paardenjaar krijgen. Dus ik naar de arts en een prik pretnison erin. Binnen zes weken was de pijn nog erger terug. Ik weer naar de reumatoloog en die verwees mij na omgepraat te hebben aangezien ik niet meer naar de orthopedie wilde toch doorgestuurd. Goed eerste keer kreeg ik twee nieuwe knieen in een keer. De keer erna kreeg ik er maar een. Toen moest ik op een staf vergadering komen met allerlij orthopeden en zou ik de data krijgen. Nou echt niet toen kreeg ik ineens geen nieuwe knie maar gingen ze hem ingipsen en dat wilde ik helemaal niet

Toen ben ik uiteindelijk in het radboud terecht gekomen en bij het eerste bezoek stond het al vast dat ze mijn 2knieen gingen vervangen. Er waren alleen nog wel meer afspraken nodig om mijn enkels te bekijken. Dit is nu dus gedaan en daar komen waarschijnlijk ook protheses in maar goed kunnen ze het niet zien van de foto ook is er een mri scan gemaakt maar dit is ook niet heel duidelijk. Hij snijdt mij dus open en kan er een prothese in krijg ik die en anders zit er niks anders op dan de hele boel vast te zetten
En mijn beide bullen helpen mij goed hoor als ik mij weer eens erg slecht voel

he ziet er goed uit ooo die verpleger is peter toch ?
hihi die is lachen man die bracht me toen met bed en al naar buiten om te roken whaa .
maar 10 dgn moeten je nietjes er dan niet een keer uit ?
bij mij na 10 dagen ik zal van de week een foto maken van mijn knie nu anderhalf jaar na de operatie hoe je litteken wegtrekt weet je dat ook weer .
En het blauwe ken ik maar deze is overigens wel ernstig blauw nanc vrees dat je verband gekneld heeft of ze echt mega hebben moeten hakken , ik neem altjid ruggenprik dus hoor wat ze doen
hihi die is lachen man die bracht me toen met bed en al naar buiten om te roken whaa .
bij mij na 10 dagen ik zal van de week een foto maken van mijn knie nu anderhalf jaar na de operatie hoe je litteken wegtrekt weet je dat ook weer .
En het blauwe ken ik maar deze is overigens wel ernstig blauw nanc vrees dat je verband gekneld heeft of ze echt mega hebben moeten hakken , ik neem altjid ruggenprik dus hoor wat ze doen
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
als ik het goed begrijp ga je nog een keer onder' het mes' maar dan voor je enkels om daar een prothese in te krijgen. Een heel traject heb je al achter de rug dat geeft je wel moed in het doorzetten want dan heb je uiteindelijk gedaan.
je honden geven je steun om gewoon daar bij je op bed te liggen, heerlijke toch dieren!
je honden geven je steun om gewoon daar bij je op bed te liggen, heerlijke toch dieren!
'Je ziet pas wat je hebt,
- nancy imka
Ze hebben ontzettend veel weg moeten halen want het verband heeft er niet eens 24 uur omheen gezeten. En toen was mijn knie nog niet heel erg gezwollen. Hij Malenfijt wilde eigenlijk nog meer weghalen maar dan moesten mijn kniebanden er ook uit en dat wilde hij eigenlijk nog niet dat is voor volgende keer zei hij. Hij was echt heel erg slecht zei hij en ook nog eens ontstoken.sparky10 schreef:he ziet er goed uit ooo die verpleger is peter toch ?
De verpleger is Rene, aardige vent. Daar kon je wel mee lachen. Hoe broert ik mij ook voelde hij maakte overal een lolletje van! Als ik iets niet wilde kwam hij meteen met een oplossig echt geweldig! En ik had ook nog een hele lieve zuster Diana ken je die ook echt een schat!
Ja ik moet zeker nog 2x onder het mes en als het niet alleen mijn voetwortel of alleen mijn enkel is maar beide dan word het nog vier keer onder het mes helaas...als ik het goed begrijp ga je nog een keer onder' het mes' maar dan voor je enkels om daar een prothese in te krijgen. Een heel traject heb je al achter de rug dat geeft je wel moed in het doorzetten want dan heb je uiteindelijk gedaan.

En dan Arnold, pff zn kop lijkt wel 10 kilo hahaha en dan gaat hij precies leunen op mijn geopereerde been natuurlijk! Maar goed het blijven schatten!!!
Dank je!!!Jeetje, da's niet niks. Maar die wond ziet er idd erg mooi uit. Heel veel sterkte met de pijn en revalidatie

- nancy imka
Hey,Vera schreef:whaah zo geel/groen/blauw was die van mij ook. Maar mijn litteken is veel kleiner lijkt wel. Gelukkig hoefde ik maar één knie.
Hopelijk ben je snel weer helemaal mobiel en kun je weer alles!
BETERSCHAP!!!
Heb jij ook een nieuwe knie? Hoe heb jij dit ervaren en heb jij veel pijn gehad? Ik heb bij de eerste ook wel veel pijn gehad maar niet zoals bij deze knie helaas
oo ja rene was het haha die had ik bij de eerste uhm kie of een van de heupjes ook geloof ik maar volgens mij was het me knie ,
Doe je nu wel protheses dan in je enkels ?
dan liggen we samen haha ik ga uhm dinsdag nog ff heen naar de waalmalefijt vanwege knietje links en de enkel rechts daar mogen ze dus gen mri van maken ivm zittend blijvende pennen hihihi ,maar goed .
Ik wacht nu wel ff met opereren knietje is weer braaf gister ff gereden dus komt wel goed zit haast te denken dinsdag af te bellen heb niet zo een zin om bijna 2 uur inde auto te zitten met 25 graden ......
antwoorden weten we vaak toch al hahah .
mja je hoort me wel weer , zit nu nog in verhuizing he .
o ja ik maak deze week wel ff de foto
Doe je nu wel protheses dan in je enkels ?
dan liggen we samen haha ik ga uhm dinsdag nog ff heen naar de waalmalefijt vanwege knietje links en de enkel rechts daar mogen ze dus gen mri van maken ivm zittend blijvende pennen hihihi ,maar goed .
Ik wacht nu wel ff met opereren knietje is weer braaf gister ff gereden dus komt wel goed zit haast te denken dinsdag af te bellen heb niet zo een zin om bijna 2 uur inde auto te zitten met 25 graden ......
antwoorden weten we vaak toch al hahah .
mja je hoort me wel weer , zit nu nog in verhuizing he .
o ja ik maak deze week wel ff de foto

nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje