Nu je enkeltjes nog
Ja Viv, maar ik dacht zelf aan de winter dan hoor. Ik heb het nu wel even gehad. Zo veel pijn

En ik ben nu nog niet van die pijn af iedere avond speelt het weer op en vandaag is hij de hele dag al aan het zeuren dus even genieten van de zomer
Heel erg netjes (weinig gezien die zo keurig waren eerlijk gezegd).
Eerlijk gezegt heb ik nog nooit foto's gezien van een knie operatie vandaar dat ik alles op de foto heb laten zetten zodat ik het mensen kan laten zien. Ik vind dat ik zoiezo weinig ervaringen ook kon vinden op het internet helaas....
Lijkt net of het verband wat strak heeft gezeten aan de achterkant.
Ik hoop dat je vlot weer helemaal mobiel bent en geen pijn meer zult hebben.
Nee het heeft niet te strak gezeten maar mijn been is helemaal gaan opzwellen. En ze zijn aan het hakken en zagen geweest... Die blauwe plek zorgt ook nu nog dat ik niet aan strekken toe kom helaas...
Als hij net zo goed zn best doet als mijn 1e prothese gaat dat helemaal goed komen
Jeetje, er zitten gewoon nietjes in...
Ja en ik had nog gevraagt om hechtingen omdat mij dat minder pijnlijk lijkt bij het eruit halen. Nu moeten ze met een tangetje onder het nietje komen lekker op je wond als ik er aan denk al
Is er ook een vooruitzicht dat je weer paard kunt rijden?
Ja zeker weten

Met mijn eerste prothese reed ik na 7 weken weer. Nou ja rijden ik stapte er in ieder geval op. Draven en een galopje heeft iets langer geduurd maar daarbij had ik dan nog te veel last van mijn linkerknie en die is er nu gelukkig ook uit

Nu komen mijn enkels nog aan de beurt maar daar heb ik met paardrijden geen tot weinig last van
Wel mooi om te zien dat je benen meteen een stuk rechter zijn!
Jeetje mina wat ziet dat eruit, maar je ziet nu al verschil in de positie van je been
Goed he! Ik ben er ook echt wel blij mee. Ik vond het altijd erg storend als ik langs een spiegel liep bijvoorbeeld en ik zag die lange kromme stokken van mijzelf. Ik hoop nu dus nog dat hij ook nog helemaal tot strekken komt anders ga ik weer helemaal krom staan.
Ik heb de foto's van voor en na ook pas vandaag gezien. En ben het met jullie eens dat er echt een heel groot verschil in zit. Ben er wel blij mee al doet hij nu nog onwijs veel pijn! In begin van de week dacht ik wel komt dit ooit nog goed maar dat zal toch wel