Flap is nu 4,5 maand bij ons en inmiddels is hij al een flink stukje gegroeid. Echt groot zal die wel nooit worden, hij heeft nu eenmaal door zijn start een achterstand. Maakt hem er niet minder lief om. Wij hebben nog nooit zo'n dankbare, aanhalige kat meegemaakt. Hij gaat ook super met de honden.
Bovendien is die nog slim ook, hij kan zitten en pootjes geven op commando en hij prrrriiieet de hele dag tegen je en heeft hele gesprekken met je.
Op dit moment zit hij bij mij opgesloten op mijn kamer, omdat hij tegen mij pa's net geverfde witte muren op gaat staan en overal witte pootjes maakt.
Mooi moment om even wat foto's van onze Flappie te maken. Ik vind hem nogsteeds lelijk, maar hij heeft iedereen hier al over gehaald met zijn super karakter.

Ow ja, hij is een beetje mollig aan het worden, maar dat komt omdat die regelmatig gehakt weet te stelen en s'nachts met de honden samen op rooftocht gaat. Hij gooit dingen naar beneden en samen eten ze alles op. Lijkt net of ze hem hebben ingehuurd ervoor