Brijol onder het zadel..
Mijn lieve vriendje

Ik ken Rika natuurlijk niet zo goed, maar van de foto's die ik heb vind ik hem qua hoofd wel op z'n mammie lijken
Op 1 foto vond ik hem echt een Kventin kop hebben, maar heb niet zo dat "evenbeeld-idee" dat ik soms bij andere Kventin's wel heb.

Ik zou zo graag willen, maar heb gewoon geen tijd. Misschien dat ik er aan begin van de zomer, maar echt doorrijden zal voor iemand anders zijn helaas.janna schreef:Ga je hem trouwens zelf beleren Jilly??
Ik heb het de komende 2 maand nogal druk (eindexamens enzo), maar in juli heb ik hopelijk nog een hele maand de tijd! Zal je tegen dan wel even pb'enCharret schreef:Wanneer mag ik foto's komen maken?

Dat hoorde ik Van Pommeren ook al zeggen op de HKdaphne schreef:Grappig dat iedereen hem zoveel op Kventin vind lijken, ik zie er juist ook erg veel van moeders en oma in terug

Ik ken Rika natuurlijk niet zo goed, maar van de foto's die ik heb vind ik hem qua hoofd wel op z'n mammie lijken

Op 1 foto vond ik hem echt een Kventin kop hebben, maar heb niet zo dat "evenbeeld-idee" dat ik soms bij andere Kventin's wel heb.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.