Libero
- Senna&Cajra
he bah!
meisje wat en moeilijk besluit,maar je bent dapper,en doet wat het eerlijkste is voor je paardje.
heel veel stertkte!
(laat nu het tij maar eens keren hier op het forum,want je word er niet vrolijk van)
meisje wat en moeilijk besluit,maar je bent dapper,en doet wat het eerlijkste is voor je paardje.
heel veel stertkte!
(laat nu het tij maar eens keren hier op het forum,want je word er niet vrolijk van)
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Wat een moeilijke beslissing zeg...
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
Wat vreselijk Annemarie. Ik kan me goed voorstellen dat je heen en weer geslingerd wordt tussen je gevoelens. Maar als hij echt pijn heeft en de kans op genezing ook 0 is, is dit wel de eerlijkste beslissing. Maar dat maakt het niet minder erg natuurlijk.
Meid, heel veel sterkte en geniet nog maar even van je vriendje.
Meid, heel veel sterkte en geniet nog maar even van je vriendje.
- Cindy+Uniek
jeetje wat een beslissing.... en wéér een paardje dat heen moet gaan.......
je maakt een goede keuze!
ik weet niet of je er voor open staat, maar een vriendin van mij had een paard met hele zware artrose en heeft uiteindelijk ook deze beslissing moeten maken zodat ze geen pijn meer zou hebben, zij heeft daarna met iemand contact gehad die contact met dieren/mensen overleden/levend kan maken en zo een soort contact met haar paardje heeft gehad!!!
dit heeft haar erg gerust gesteld, want het paard gaf aan vrolijk te zijn, geen pijn meer te hebben en haar zou helpen bij het vinden van een leuk nieuw paardje.....
sterkte de komende tijd
je maakt een goede keuze!
ik weet niet of je er voor open staat, maar een vriendin van mij had een paard met hele zware artrose en heeft uiteindelijk ook deze beslissing moeten maken zodat ze geen pijn meer zou hebben, zij heeft daarna met iemand contact gehad die contact met dieren/mensen overleden/levend kan maken en zo een soort contact met haar paardje heeft gehad!!!
dit heeft haar erg gerust gesteld, want het paard gaf aan vrolijk te zijn, geen pijn meer te hebben en haar zou helpen bij het vinden van een leuk nieuw paardje.....
sterkte de komende tijd

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Goh, wat erg..........
Ik heb Libero 1x gezien, bij Hetty. Ontzettend leuk beest! Ik vind het heel erg voor je (en voor Hetty, want die heeft er volgens mij ook wel last van
). Maar je hebt geen keus..............houden van is loslaten zeggen ze......hoe moeilijk dat soms ook is. Heel veel sterkte, ik weet wat je mee moet maken, en dat is zeker niet makkelijk 
Ik heb Libero 1x gezien, bij Hetty. Ontzettend leuk beest! Ik vind het heel erg voor je (en voor Hetty, want die heeft er volgens mij ook wel last van

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Bedankt allemaal.
Het lijkt op dit moment een soort nare droom die mij gebeurd. Als ik het hele verhaal aan mensen vertel, lijkt het voor mijn gevoel niet om mij te gaan. Heel apart is dit. Net een soort zelfbescherming tegen de pijn ofzo. Ik kan het gewoon niet bevatten dat mijn lieve paardje straks niet meer in de wei zal staan. Dat ik niet meer elke dag naar stal ga, het is nu al zo onwerkelijk..
Is er iemand hier die voor mij een filmpje zou kunnen maken met foto's? Ik kan dit zelf niet, maar vind het wel erg mooi om te hebben. Met een mooi nummer eronder enz. Elke herinnering die ik nog extra mee kan pakken is zo waardevol voor mij. Mocht je dit wel willen doen, laat het dan even weten. Ook daarvoor alvast bedankt
Het lijkt op dit moment een soort nare droom die mij gebeurd. Als ik het hele verhaal aan mensen vertel, lijkt het voor mijn gevoel niet om mij te gaan. Heel apart is dit. Net een soort zelfbescherming tegen de pijn ofzo. Ik kan het gewoon niet bevatten dat mijn lieve paardje straks niet meer in de wei zal staan. Dat ik niet meer elke dag naar stal ga, het is nu al zo onwerkelijk..
Is er iemand hier die voor mij een filmpje zou kunnen maken met foto's? Ik kan dit zelf niet, maar vind het wel erg mooi om te hebben. Met een mooi nummer eronder enz. Elke herinnering die ik nog extra mee kan pakken is zo waardevol voor mij. Mocht je dit wel willen doen, laat het dan even weten. Ook daarvoor alvast bedankt
och jeetje libero pff erg
ik ken libero ook nog erg goed toen die van hetty was en die vond het zo moeilijk lieb te verkopen maar ja kinderen kwamen tijd werd minder dus libero ging naar annemarie
meis ik wens je heel veel sterkte
ik ken libero ook nog erg goed toen die van hetty was en die vond het zo moeilijk lieb te verkopen maar ja kinderen kwamen tijd werd minder dus libero ging naar annemarie
meis ik wens je heel veel sterkte
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Jeetje, wat onwijs sneu...
Zo te horen heb je alles gedaan om te zorgen dat hij weer beter zou worden.
Leven met zulke pijn dat een Fjord het zo duidelijk laat zien, dat is geen fijn leven. Je hebt zeker de goede
keuze gemaakt, sterkte alvast!

Leven met zulke pijn dat een Fjord het zo duidelijk laat zien, dat is geen fijn leven. Je hebt zeker de goede
keuze gemaakt, sterkte alvast!

Ereplaatsje voor