Het C-tjes topic!
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Bij de meeste van onze andere paarden komen de haren gewoon mee als je ze aait, je kunt ze plukken en zo voort. Maar bij Hay gaat het allemaal niet zo snel, er komt wel haar af maar niet met hopen...
Hij heeft wel verschrikkelijke jeuk ervan
als ik met hem buitenkom móéten we even stoppen bij de deur om de kont te krabben...
Hij heeft wel verschrikkelijke jeuk ervan

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Wees maar blij dat ze hun vachtje nog hebben, het wordt van het weekend weer koud 's nachts.Hilly schreef:Soms denk ik wel eens dat ze nooit door de verharing komen.
Er is al zoveel afgekomen en er zit nog zoveel op!
Het zal wel extra lang duren omdat ze altijd buiten staan. Ben zo benieuwd wat er onder zit!
Dus niet teveel poetsen aan die jonge dingen die buiten staan hoor, dan kom je alleen maar aan hun vetlaag.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Zodan hij groeit ook de pan uit.
Hij is zo leuk!
Hij is zo leuk!
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Hoe bedoel je 'ontploffen' *zie heel wat rare dingen voor me*
en ik ben verder niet nieuwsgierig ofzo hoor
maar een verhuizing? weer? sorry ik ben op het moment niet up to date van alles wat gaande is omdat ik zo weinig tijd heb om op internet te komen int weekend!
anyway,
Wij hebben Cas ook verhuisd samen met mijn nrpser en de haflinger van een vriendin...Limburg was toch even iets te ver weg, mocht er iets met ze aan de hand zijn dan waren we daar niet zo 1,2,3 en het gras was ook niet echt goed gegroeid dus dan zouden ze na 2 weken wei al op kuil over moeten gaan... Nu kunnen we er in een half uurtje zijn, dus dat is wel fijn! plus ze hebben ontzettend véél land dus de paardjes happy en wij happy!

anyway,
Wij hebben Cas ook verhuisd samen met mijn nrpser en de haflinger van een vriendin...Limburg was toch even iets te ver weg, mocht er iets met ze aan de hand zijn dan waren we daar niet zo 1,2,3 en het gras was ook niet echt goed gegroeid dus dan zouden ze na 2 weken wei al op kuil over moeten gaan... Nu kunnen we er in een half uurtje zijn, dus dat is wel fijn! plus ze hebben ontzettend véél land dus de paardjes happy en wij happy!
Cas!!! (Hermansen X Sebastian) 

- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Share, het geeft niet ik zet het nu pas voor het eerst neer maar in mezelf speelt het al langer maar ik kijk de situaties eerst altijd even aan voordat ik beslis. Ik sta nog maar 3 maand op die stal namelijk. En met dat ontploffen bedoel ik in de breedte vormen krijgen, body zegmaar.
Echt leuk dat je ze nu dichtbij huis hebt.
Echt leuk dat je ze nu dichtbij huis hebt.
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Ja, en het beroerde is. Ik weet dat ze op de nieuwe plek een leeftijdsgenootje heeft waar ze mee kan spelen en afzetlint als omheining heeft. Nu staat ze met 2 pony's boven de 15 en prikkeldraad als omheining.Share schreef:Mja... ik herken het gevoel.. ik had zoiets van.. nou moeten we wéér met die jonge dingen gaan slepen..
heb er ook lang over moeten nadenken..
plus en minpunten naast elkaar leggen!
Ik wens je succes en dat je maar de juiste keuze mag maken
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Momenteel weinig hoor, weidegang, bak, de stal en hooi en vlas. Ik moet cunna zelf 4 dagen per week buiten/binnen zetten en de overige 3 enkel binnen. Alle dagen zelf mesten en voor het water moet ik pompen. Ik denk dat ik cun eind deze maand ga verhuizen want als ik goedkoper beter kan krijgen en ik moet ook aan me rug denken.Share schreef:jeetje wat een hoop geld :|
daar mag dan wel een heleboel bij in zitten neem ik aan?
Vanmorgen was cunna trouwens zo lief! Netjes wachten en braaf de wei in en niet eens een ontsnappingsmaneuvre.
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Vind dat ook een hoop geld hoor voor een 2 jarige waar je eigenlijk nog niks mee kan.
Akes staat voor hetzelfde bedrag in vol pension.
Is er niet ergens een leuk opofok adresje in de buurt waar je haar kan neerzetten.
Voor cindy betaal ik nu 50 euro in de maand en alles word gedaan(niet veel,alleen verhuizen van land naar land
,en de hoeven)
En ik mag ook zo vaak komen als ik wil.
Akes staat voor hetzelfde bedrag in vol pension.
Is er niet ergens een leuk opofok adresje in de buurt waar je haar kan neerzetten.
Voor cindy betaal ik nu 50 euro in de maand en alles word gedaan(niet veel,alleen verhuizen van land naar land

En ik mag ook zo vaak komen als ik wil.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Mieke_Cunna
- Contacteer:
In princiepe zijn er vast wel plekjes te vinden met enkel weidegang maar dat wil ik juist niet. Ik heb een paard om er een relatie mee op te bouwen ook zonder rijden.
Volgens papa moet ik het zelf kiezen maar hij vind het niet verstandig zo snel al een keuze te maken aangezien ik hier nog geen half jaar sta. Maar aan de andere kant maakt dat prikkeldraad me erg angstig.
Volgens papa moet ik het zelf kiezen maar hij vind het niet verstandig zo snel al een keuze te maken aangezien ik hier nog geen half jaar sta. Maar aan de andere kant maakt dat prikkeldraad me erg angstig.