Reinar, Myrstein x Mini Midt, 8-6-7-8-7=36 punten.

Rex, Knast Halsnaes x Trold, 8-7-7-7-8=37 punten.

Balony, Ullo x Jorgen, 8-7-7-8-8=38 punten.

Kunar, Kolja x Morten, 8-8-7-7-8=38 punten en sterhengst.

Sven, Larsto x Toddy, 8-7-7-6-8=36 punten.

Tsja, zo heeft ieder zijn voorkeuren denk ik gewoon. Wat ik er leuk aan vindt is dat hij maat geeft, een fijn karakter heeft, en precies de juiste bouw en massa zoals ik het mooi vindt bij een Fjord. Verder heeft hij goed en stevig beenwerk. En super dat ie nu ster is!yvette schreef:Wow, wat een super mooi overzicht weer!
Maar kan iemand mij misschien uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Kunar? Ik vind er echt helemaal niets aan
Jammer dat zijn manen altijd zo bagger geknipt worden!Cindy+Uniek schreef:ik vind sven er ook goed uitzien!
Ja, smaken verschillen, gelukkig. Ik vind hem ook niet verkeerd. Ik vind dus helemaal niks aan Balony en nog één, maar dat durf ik hier niet hardop zeggen, krijg ik een heleboel fans over me heenyvette schreef:Wow, wat een super mooi overzicht weer!
Maar kan iemand mij misschien uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Kunar? Ik vind er echt helemaal niets aan
Mag je best zeggen hoor, smaken verschillen nou eenmaal. Ik vind Kunar ook niet bijzonder, maar dat heb ik dus ook met Anton, Reinar en Balony.Lovemischa schreef:Ja, smaken verschillen, gelukkig. Ik vind hem ook niet verkeerd. Ik vind dus helemaal niks aan Balony en nog één, maar dat durf ik hier niet hardop zeggen, krijg ik een heleboel fans over me heenyvette schreef:Wow, wat een super mooi overzicht weer!