Wolly:

Reinar en Ymea:

Trotse Boef:

Mindy:

Zoran:

Amalia:

Napoleon:

Sorry, niet echt mooie hoek/foto.. Iza:

Uliene:

Unique:

Ustinka:

Tonny:

Onoclea:

Arco:

Zenith:

Athila:

je haalt de woorden uit mijn mond hahaYoline schreef:Da's niet Ustinka, maar stand-in Twister![]()
Maar, voor zover ik kan zien, was ze wel (met ilonka) de enige met cap. Dat kan ik dan wel weer waarderen.yvette schreef:Wat cool die foto's van Reinar en Ymea! Ze lopen steeds precies gelijk!
En lachen dat je die ren-foto van Arco hebt...wel genant...kom je een AA zadelproefdeken halen, kan je je fjord niet houden
Ik sta hier niet op de foto maar had ook een cap op. We hadden zelfs de helm boven op mijn cap geplakt om hem op te kunnen. En dat terwijl ik thuis zelf met buiten rijden geen cap op heb op nobbysaskia schreef:Maar, voor zover ik kan zien, was ze wel (met ilonka) de enige met cap. Dat kan ik dan wel weer waarderen.yvette schreef:Wat cool die foto's van Reinar en Ymea! Ze lopen steeds precies gelijk!
En lachen dat je die ren-foto van Arco hebt...wel genant...kom je een AA zadelproefdeken halen, kan je je fjord niet houden
ze lopen bijna altijd precies gelijk.. Annabel en Janna hebben nog foto's van het oefenen, die nog wel mooier zijn dan deze.. Ze hebben precies dezelfde beenzetting en paslengte waardoor ze precies gelijk lopen..vosse schreef:wat zien reinar en ymea er leuk uit samen! ze lopen op sommige foto's echt precies gelijk