We beginnen met het ophalen. Vera staat lekker samen hooi te eten met belle (fjord/belg)

Vrijdag ben ik naar paifferuitersport geweest en tsjah dan kan de portomonnee niet dicht blijven.

Het halster (even voor de show, hij ligt nu in de kast, want ik ga hem pas echt gebruiken als het mooier weer wordt)

En aangezien ik dit dekje heel erg mooi vond op taco en ik graag een dikker dekje wou kon ik deze ook niet laten liggen:

Ook heb ik een nieuwe cap, want mijn oude was eigenlijk veels te groot (ooit is in de uitverkoop gekocht)

Op het oefenterrein even gereden. Langzaam, want mevrouw kan flink hoesten als we harder gaan, maar ik kon het niet laten om toch een rondje te gaan rijden. Het was zo lekker weer vanochtend, de vogels floten, roofvogels vlogen over je heen, reeen afdrukken op het pad en een warm zonnetje in je gezicht wat wil je nog meer op eerste paasdag!!

Bij terug komst even bij de schaapjes gekeken en waarempel werden er net 2 geboren. Net na de geboorte heb ik een foto gemaakt
hij is een beetje onduidelijk, maar je de gele dingen op de foto

In overleg met de dierenarts en andere mensen hebben we besloten om vera een 0 grams regendekentje op te doen ivm de regen en het in de koude wind staan en geen schuilstal hebben en ze hoest en erg snottert.
Daarvoor ging ik dus eigenlijk naar de ruitersportzaak. Het was wel even wennen hoor als je je paard niet vaak met deken ziet.
Een paar foto's gemaakt voordat je de kleuren niet meer kan onderscheiden

Natuurlijk gaan ze net in het vieste gedeelte van de wei staan waarvan jij zoiets hebt van toe alsjeblieft. Gelukkig gaan ze als het mooier word naar een ander stuk land waar het helemaal schoon is.
Daarna nog even geholpen met een shetlander longeren (was de eerste keer)
Josje:

Toen ik mijn spullen pakten om er van door te gaan kon ik het niet laten om nog een foto van de nieuwschierige alicia te maken

En de leukste foto van deze hele dag is natuurlijk van twixie pixels!!
onze chinees

(tjsah ze moet nu echt wel naar de trimmer het haar hangt als we het los hebben helemaal in haar ogen)