krista, onze merrie heeft wel koersen gelopen.
haar echte naam is time for space.
ik heb het opgezocht op draver.nl, ze heeft 7 keer gelopen en haar berijder was E. korrel.
haar laatste koers was 28 nov. 2005.
ze heeft 6 keer in alkmaar gelopen en 1 keer in groningen.
ze heeft maar liefst 150 euro gewonnen,wauw!!!!
haar vader is Woodland park en moeders vader is proudly(is volgens mijn dierenarts wel een goede).
ik heb zelf geen verstand van de drafsport maar vind dravers gewoon superpaardjes.
Meet Vivaldi Teb!
Wat leuk dat je dat van je merrie weet! Veel worden er ook zonder papieren verkocht en dan weet je als nieuwe eigenaar niets. Zonder papieren kan je een draver niet meer in de baan brengen namelijk. Heb ook even gekeken op de ndr site naar haar verrichtingen. Voor de drafsport was ze niet zo getalenteerd 

Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

nee, dat had ik ook wel in de gaten,ze springt ook heel snel in galop aan.
ik wilde haar in het bos eens uitproberen en haar hard laten draven ,nou dat vond ze geen goed idee.
galopperen vind ze veel makkelijker.
ze is precies wat we zochten in een paardje,dus ben ik blij dat ze niet geschikt was voor de draverijen.
toen collin doodging heb ik ook wel even getwijfeld, weer een fjord of een dravertje erbij.
het is dus toch weer een fjord geworden maar ik heb wel even getwijfeld.
ik vind het wel heel leuk om jouw stukjes over jullie dravers te lezen.
ik wilde haar in het bos eens uitproberen en haar hard laten draven ,nou dat vond ze geen goed idee.
galopperen vind ze veel makkelijker.
ze is precies wat we zochten in een paardje,dus ben ik blij dat ze niet geschikt was voor de draverijen.
toen collin doodging heb ik ook wel even getwijfeld, weer een fjord of een dravertje erbij.
het is dus toch weer een fjord geworden maar ik heb wel even getwijfeld.
ik vind het wel heel leuk om jouw stukjes over jullie dravers te lezen.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Heerlijke vent Krista!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl