Naisven, Kjeld en Fleur hebben een lekkere borstelbeurt gehad, waren ze wel aan toe (maar natuurlijk gingen ze daarna meteen weer languit in de paddock liggen)....
Zoooooooo gaaf, buitenritje gemaakt!
Zoooooooo gaaf, buitenritje gemaakt!
Hallo allemaal, vandaag hebben we met Floor voor de wagen een kort ritje op de straat gemaakt. Zelfs voor het eerst gedraafd voor de wagen, zooooooooo gaaf die kleine hoefjes op de straat! Ze was superbraaf, slingert af en toe een klein beetje omdat ze van alles wil zien, maar ze vond het heerlijk! Ze geeft niks om auto's of wat dan ook, echt heel fijn. Ik had bij thuiskomst gewoon spierpijn van het geconcentreerd rijden en zitten op de bok en dat terwijl we misschien 2 km van huis zijn geweest
O wat een lol toch met m'n knol(lie)...
Naisven, Kjeld en Fleur hebben een lekkere borstelbeurt gehad, waren ze wel aan toe (maar natuurlijk gingen ze daarna meteen weer languit in de paddock liggen)....
Gaaf zeg.. Lijkt me zo leuk zo'n kleintje erbij!!
Fijn dat het zo goed ging.. En dat zwabberen doet Tea dus ook.. Moet ik meer aanleuning nemen.. Dat loopt ze om zich heen te loeren en loopt ze dus achter haar eigen hoofd aan..
Mijn paarden kunnen ook allemaal wel weer een beurt gebruiken.. Al dat haar!!
Fijn dat het zo goed ging.. En dat zwabberen doet Tea dus ook.. Moet ik meer aanleuning nemen.. Dat loopt ze om zich heen te loeren en loopt ze dus achter haar eigen hoofd aan..
Mijn paarden kunnen ook allemaal wel weer een beurt gebruiken.. Al dat haar!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Anne&Wendie
- Contacteer:
hihi, trippeltriptrap over de straat. Maarre.. zou je niet voor een oranje vlaggestok gaan, zo één die ook op kinderfietsjes zitten om beter zichtbaar te zijn voor automobilisten?
veel plezier verder met je oh zo leuke pony!
veel plezier verder met je oh zo leuke pony!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Gaaf Marieke, fijn dat ze nergens naar keek.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Senna&Cajra
- Patricia (Belle)
heb je nou een floor EN een fleur of is dat gewoon een type foutje?
Leuk he die kleintjes voor de kar?
Volgende keer wat meer ontspannen proberen te zitten, is voor je zelf prettiger, maar ook voor je paard, ze voelen alle spanning via de leidsels. Dat kan best, nu je weet dat ze het zo braaf doet.
Volgende keer wat meer ontspannen proberen te zitten, is voor je zelf prettiger, maar ook voor je paard, ze voelen alle spanning via de leidsels. Dat kan best, nu je weet dat ze het zo braaf doet.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ik heb een Floor (moeder) EN Fleur (dochter van bijna 2 jaar).Vera schreef:heb je nou een floor EN een fleur of is dat gewoon een type foutje?
Ja de volgende keer wordt beslist meer ontspannen
-
brendaatjuh