Dochter van Anton kopen?
Dochter van Anton kopen?
Ik kan een mooie dochter van Anton kopen voor wel heel weinig. 850 euro.
En dat is de vraagprijs. Kan dit zo 'goedkoop' zijn? Er kan zelfs over onderhandeld worden als ze goed plek krijgt.
Heeft iemand anders belangstelling?
In principe wil ik wel maar dan zou ik haar willen laten beleren. En dat kost ook geld want dat kan ik zelf niet.
Het is niet duur maar toch veel geld als je er niet voor gespaard hebt. Of ik moet haar samen met de buren kopen. Twijfel, twijfel.
En dat is de vraagprijs. Kan dit zo 'goedkoop' zijn? Er kan zelfs over onderhandeld worden als ze goed plek krijgt.
Heeft iemand anders belangstelling?
In principe wil ik wel maar dan zou ik haar willen laten beleren. En dat kost ook geld want dat kan ik zelf niet.
Het is niet duur maar toch veel geld als je er niet voor gespaard hebt. Of ik moet haar samen met de buren kopen. Twijfel, twijfel.
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
Vertel eens wat meer, leeftijd, moedersvader, hoogte. Zo goedkoop krijg ik altijd mn vraagtekens bij eerlijk gezegd.
Als je er verder niet voor gespaard hebt (en het dier al samen met de buren moet kopen???) en geen ervaring hebt met beleren zou ik het niet doen. Een paard is geen fiets, als ze wat gaan mankeren kan dat al snel in de papieren kopen.
Ik zou het niet doen en eerst maar eens gaan sparen.
Als je er verder niet voor gespaard hebt (en het dier al samen met de buren moet kopen???) en geen ervaring hebt met beleren zou ik het niet doen. Een paard is geen fiets, als ze wat gaan mankeren kan dat al snel in de papieren kopen.
Ik zou het niet doen en eerst maar eens gaan sparen.
Ik ga deels met viv mee, verder vraag ik em af wat je zoekt? wil je echt een paard erbij, of raak je nu geintresseerd vanwege de lage aanschaf? WAnt volgens mij heb jij al paarden toch? Zou er eens goed over denken, en als je inderdaad haar graag wilt kopen in ieder geval laten keuren.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Jullie hebben helemaal gelijk.
Dit is ook niet zoals het zou moeten gaan bij de aanschaf van een paard.
Ik kreeg ineens door de lage aanschafprijs de hoop dat ik er nog een volwassen fjord bij zou kunnen hebben. Maar ik moet het gewoon niet doen. Klaar!
(Soms moet je het gewoon even van een ander horen
)
Dit is ook niet zoals het zou moeten gaan bij de aanschaf van een paard.
Ik kreeg ineens door de lage aanschafprijs de hoop dat ik er nog een volwassen fjord bij zou kunnen hebben. Maar ik moet het gewoon niet doen. Klaar!
(Soms moet je het gewoon even van een ander horen

'NO FJORD, NO GLORY'
- Cindy+Uniek
ik heb helaas ook door financiele omstandigheden tricolor maar 1 jaar kunnen hebben...... en stiekem had ik dit misschien vantevoren kunnen weten en beter niet kunnen doen.....
ik ben achteraf wel héél blij met dat jaar geweest! maar verkopen blijft k*t
ik ben achteraf wel héél blij met dat jaar geweest! maar verkopen blijft k*t
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
verstandig hoor! dit is wel een verleiding hoor.
ook ik zie in dat het verzorgen van drie paarden toch net wat meer tijd kost dan de twee dames die ik al enige jaren samen heb. het is niet zomaar een paard erbij kopen ook al bezit je meerdere paarden thuis.
ook ik zie in dat het verzorgen van drie paarden toch net wat meer tijd kost dan de twee dames die ik al enige jaren samen heb. het is niet zomaar een paard erbij kopen ook al bezit je meerdere paarden thuis.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje