nancy imka schreef:Ik stap meestal af en hou ik mijn zere been (is alleen lastig als ze allbij zeer doen

) opgetrokken zodat ik op het minst pijnlijke been land! Nu trek ik bijvoorbeeld mijn rechterbeen op omdat die knie geopereerd is. En anders zet ik Imka naast een krukje zodat ik daar vanaf kan stappen!
Maar zo kan het idd ook haha
Ik land ook altijd op mijn rechtervoet, omdat mijn knie en enkel links altijd al zeer deden.
Claudje schreef:Ah, mijn lievie

Ze is nog steeds erg braaf gelukkig, anders had ik je een Fjordje gebakken lucht verkocht

Ik vertrouwde je verhalen volledig voor ik Marga kocht hoor. Had niet voor niks al bijna een jaar met je gemaild voordat we tot deze oplossing kwamen! Ze is druk, maar superbraaf en ik vertouw haar, en dát zegt wat! (ben zo'n schijterd, dat ik dit durf, zonder zadel met een paard dat nooit bij de weg langs is geweest......zegt genoeg)
Hedwig schreef:Lovemischa schreef:Bokt???????????? Zal Claudia dan wel geplaatst hebben

Ik zit nooit meer op Bokt.
De eigenaresse van Amiro heeft de 1e foto op bokt geplaatst

Claudia dus, kon hem niet vinden, heb net even op Bokt geneusd.....
sparky10 schreef:
maar lekker wonen hoor jeutje !
Een wereldplek!!
Ziggy schreef:mmmm bekende manier van afstappen

Doe ik bij Vera ook nog weleens als ik zonder zadel heb gereden

Ik moet zeggen, het wil ook haast niet anders met die voltigeersingel, als je je been achterlangs gooit krijg je die beugel in je buik, au!
Amber_ schreef:Heerlijk he zonder zadel !
Gelukkig kan je wel afstappen zonder hulp

Maar zo hard als jij durf ik niet hoor! Lefgozer dat jij bent! En ik red me prima zonder hulp. Ik krijg vaak een voetje bij het opstijgen, maar zou me anders ook wel redden, daar word je wel creatief in. Diëgo blijft altijd nét te ver van me af staan, als ik bv via een omgekeerde emmer ofzo op wil stappen, die zit vol geintjes hoor