Eerst even wat inleiding

Vroeger heb ik veel gemend met een shetlander, toen vond ik Buddy nog veels te springerig om ook te beleren.. We zaten bij een menvereniging waar elke zondag les was.. Tijdens die les waar mn (nu Ex) vriend ook in aan het rijden was, is toen een onwijs ongeluk gebeurd, paarden op hol, omgevallen aanspanningen en iemand die later is overleden door het ongeluk. Vanaf toen heb ik altijd geroepen dat je mij NOOIT meer achter een paard zou zien, alleen erop!
Nu een paar jaar verder, kriebelt het toch wel erg, powny is erg braaf dus had ik bedacht om er maar weer eens achter te gaan lopen.. Eerst gelongeerd met dubbele longe en daarna er lekker achter gelopen, toen kwam er toevallig een fotograaf langs die plaatsjes is gaan schieten van ons

Ik heb er alleen achter gelopen om voor mezelf weer een beetje het gevoel te krijgen om achter een kont aan te lopen! Het ging zo goed! Hij was enorm braaf, dus de kriebels zijn groter geworden en dit weekend wordt hij als het meezit voor het eerst echt in tuig gehezen..
Maargoed na het achter mn powny aanhuppelen, dacht ik laat ik er weer eens zonder zadel op gaan zitten.. 1,5 jaar geleden heb ik dat ook gedaan, toen zette iemand per ongeluk de bak sproeiers aan en ben ik er onwijs hard van afgevallen, paar weken uit de roulatie geweest, heb toen ook gezworen noooit meer zonder zadel te rijden, maar ach toen ik toch zo lekker bezig was ben ik er ook weer eens zonder zadel opgeklommen en ik heb zo'n lol met hem gehad

Nouja genoeg gepraat he

De kwaliteit van de foto's is helaas enorm achteruit gegaan door het verkleinen en uploaden

De eerste stapjes achter mn knollie zonder dat vriendlief mee liep

Even netjes proberen stil te staan, was de boedling precies naast de balk, maar dat was mislukt

Ik loop ook netjes

Drafje

Daarna pownie weer omgebouwd tot "rij" pownie!
Lol met je knol

Lekker bedje

Lekker kontje!

Hier denkt Bud volgens mij dat ik niet helemaal goed ben

Hij keek eerst nogal lelijk naar dat bruine paard

De toeschouwers vonden dat ik ook wel op hem kon staan

Maar hoger als dit ben ik niet geweest

In de zomer ga ik gewoon lekker zo zonnen, maar dan in bikini

Gewoon afstappen is uit, dus ik heb ook voor het eerst via zn kont afgestapt..
Eerst even voorzichtig wat naar achteren,

Hopla

Nog ff knuffelen

Zo dit zijn wel weer even genoeg foto's dacht zo