1-2-3 mol weg?
- nobbygaard
1-2-3 mol weg?
Ik heb nogal last van mollen en nu is er bij de welkoop 1-2-3 mol weg in de aanbieding, maar heb geen idee of dit werkt en hoe dit werkt.
Wie kan mij vertellen hoe het werkt en het belangrijkste of het werkt?
Wie kan mij vertellen hoe het werkt en het belangrijkste of het werkt?
- nobbygaard
zonde van je geld, der zit in die set allerlei zooi wat je niet nodig hebt en teveel voor betaald (graszaadjes enzo)
ik gebruik deze klemmen. werkt goed, veel goedkoper. 6 zoveel per stuk
http://home.quicknet.nl/qn/prive/pcg.vi ... ekst2b.htm
Een kennis van me heeft voor 2 jaar terug bij de welkoop zo'n mollen vibo gekocht. Werkt op 2 of 4 D batterijen en afhankelijk van de grond soort hoe meer bereik. Klei groter bereik dan zand. Werkt echt! Was toen wel duur, meen iets van 45 euro ofzo ecxl. batterijen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
nou ik weet niet hoe groot haar weiland is maar die dingen hebben maar een bereik van rond de 1000m2 dus dan verhuizen de mollen gewoon naar een paar meter verderop in het land.Nousje loves Bjorn schreef:Een kennis van me heeft voor 2 jaar terug bij de welkoop zo'n mollen vibo gekocht. Werkt op 2 of 4 D batterijen en afhankelijk van de grond soort hoe meer bereik. Klei groter bereik dan zand. Werkt echt! Was toen wel duur, meen iets van 45 euro ofzo ecxl. batterijen.
de ultrasone versie is trouwens ook geen goed idee met paarden, die worden der ook helemaal tokkie tokkie van als ze constant dat geluid horen
- nobbygaard
Dat zou ik de uitkomst vinden, maar ik zeur hier wel vaker om en krijg geen postitief antwoord van vriendlief hierop. Dus helaas dit zit er niet in.Miekjuh schreef:Neem een moordlustige Jack.. die hebben wij hier ookZelfs ratten zijn hier niet altijd veilig
Andere honden daarentegen ook niet, maar.. ging om de mollen toch
Had hier ook al eens aangedacht, maar vanwege de grote van de wei zou ik er meerdere moeten aanschaffen en ook ik denk dat mijn paarden hier niet blijer van worden.Nousje loves Bjorn schreef:
Een kennis van me heeft voor 2 jaar terug bij de welkoop zo'n mollen vibo gekocht. Werkt op 2 of 4 D batterijen en afhankelijk van de grond soort hoe meer bereik. Klei groter bereik dan zand. Werkt echt! Was toen wel duur, meen iets van 45 euro ofzo ecxl. batterijen.
nou ik weet niet hoe groot haar weiland is maar die dingen hebben maar een bereik van rond de 1000m2 dus dan verhuizen de mollen gewoon naar een paar meter verderop in het land.
de ultrasone versie is trouwens ook geen goed idee met paarden, die worden der ook helemaal tokkie tokkie van als ze constant dat geluid horen
Dank je wel voor de tip.zonde van je geld, der zit in die set allerlei zooi wat je niet nodig hebt en teveel voor betaald (graszaadjes enzo)
- nobbygaard
Wat heb ik dan een geluk. Mijn vader is jaaaaren mollenvanger geweest, dus bij ons krijgen die krengen geen kans.
Hij zet altijd klemmen. Die 1-2-3 dingen, da's niks, een goed gezette klem doet wonderen, daar vang je tenminste wat mee. Paps gebruikt 2 soorten klemmen, draadklem, is een kleine klem die je in de mollenrit zet en die grote beugelklemmen. Bij ons geen last van mollen
Hij zet altijd klemmen. Die 1-2-3 dingen, da's niks, een goed gezette klem doet wonderen, daar vang je tenminste wat mee. Paps gebruikt 2 soorten klemmen, draadklem, is een kleine klem die je in de mollenrit zet en die grote beugelklemmen. Bij ons geen last van mollen