December hobbelpaardje kan hard hobbelen
Geweldig, maffe Hasse. En wat betreft Bailey, het blijft een lekker ding. Doe hem een dikke knuffel van me.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
Hasse is een volle shet, Aislinn is een nmprs, een minipaardje dusHilly schreef:
Oh gossssss
Wat een dotje.
Daar zou je toch zo mee lekker in bed willen knuffelen? Als een soort levende teddybeer.
Die witte is ook prachtig. Zijn het shetlandertjes? Of is dit een heeeeeeeel domme vraag?

Maar Hasse is heldhaftigerTamara schreef:haha, de hond is groter! wat een snoeppie, en die lieve kleine oortjes!

Luna is ons toverballetje, die wisselt van bruin, naar bruin met witte haren tussendoor, om vervolgens helemaal wit te worden op hoofd en benen na. Bruinroan is het officieel.Bella schreef:Echt een eigenwijs klein drolletje. Op foto 11 zou ik het zo geloven als die kleine de baas in de groep zou zijn
Heerlijk genieten en vind Luna van kleur trouwens ook heel leuk apart.
Ik kom zeker nog een keertje buurten bij Sam (en dan even door naar Orsta). Ben nog steeds benieuwd hoe hij echt geworden is!Charret schreef:Hasse Sam lijkt nu veel op Fokke. Binnenkort wordt hij geruind.
Aislynn is ook een dotje. Wat is ze wit geworden.
Heb je al een datum voor het ruinen afgesproken?
Aislinn is een knuffelpaardje, daar kun je de hele wereld mee aan tutten. Zelfs als klein veulen heeft ze nooit de neiging gehad om met haar tanden op onderzoek uit te gaan

Die weide vol met kleurtjes moest ik echt even op de foto zetten, alleen Nina en onze zwarte Thunder ontbreken, die staan nu lekker bij huis.claudia schreef:23 is super leuk.
Wat een leuke kleuren.
Tis ook een heerlijk diertje, zit lekker wat pit in, maar ondanks dat toch een heel lief karakter. Hasse vind niet iedereen leuk, het is simpel, maar toch een naam die je niet vaak hoort en dus redelijk uniek is. Dat vind ik altijd de kunst van namen uitzoeken: het simpel houden, maar geen duizend in een dozijn naam.Esther schreef:Wat een wijs bekkie hee!! Ziet er echt super leuk uit!!
Ik vind het ook een hele leuke naam!!
Bailey is een super hond, al heeft ie zo zijn (hele typischeNousje loves Bjorn schreef:Geweldig, maffe Hasse. En wat betreft Bailey, het blijft een lekker ding. Doe hem een dikke knuffel van me.

Anders ik wel! Natuurlijk heel benieuwd naar Nina’s ukkie, maar ook naar Elite’s veulentje en dan vooral naar de kleur, aangezien er nogal wat aparte kleurtjes uit kunnen komen (zul je zien, wordt het een simpele zwarteDaphne schreef:Hasse is echt supercute!
Leuke kudde heb je daar, ben beniewd naar de veulentjes van dit jaar!

Bidonja schreef:Oeehhh dat kleintje is echt veel te lief
Aislynn is trouwens wel erg licht, 't is dat ze een wit blesje heeft dat je ziet dat ze toch iets beige-achtig heeft.
Wat heeft jouw hond een krachtige galopsprong trouwens![]()
Keurig met kracht vanuit de achterhand of niet dan

Mag hoor~mirjam~ schreef:Oei, te schattig gewoon, ik moet er niet teveel naar kijken anders is het hebbe, hebbe

Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
- Margot van Rins
- Moderator