Sinds ze op de manege staat is het mijn Trixje weer. Niet meer zo down, er staat echt weer een vrolijke lieve fjord op stal.
Vandaag kwam mijn vader even de naambordjes op haar nieuwe oude stal boren, en ik heb hem meteen even het fototoestel in de handjes gedrukt, hihi.
Kijk mee, en zie hoe Trixje nog voort sjokt

In de winter krijgt Trix echt donkere stukken in haar vacht de laatste jaren. Ze is dus niet vies of nat, maar het is wel heel typisch. Weet niet of dat met de jaren zo kan veranderen? Overigens gaat het met de omvang nog steeds goed

Haar oude weidegenootjes liepen nog in de wei, en Trix wil dan maar 1 ding: Naar de uitgang. Even halt dus, en net even iets sterker in de hand dan maar...

Lekker losdraven. Trix kukelt gigantisch op haar voorhand, maar ik vind het feit dat ze lekker beweging krijgt belangrijker dan de rijtechnische correctheid zeg maar.

Wat meer oppakken

Haar staart groeit weer

[/img]http://www.mijnalbum.nl/Foto%3dMR8V8ZBI.jpg[/img]

En lekker over die schouder wegvallen

Dit vind ik echt een heerlijke foto. Dat zit lekker, Trix laat los en deint lekker mee naar beneden

Dan wordt ze wat sterk in haar mond. Even een ophouding en weer los laten.

Niet zo heel veel foto's, en ook geen beste kwaliteit. Digi stond verkeerd ingesteld

Trixje staat weer lekker op stal te genieten van een dik pak stro en muesli. Wat een leven!