Skreia auw :(

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
skreia
Contacteer:

Skreia auw :(

Bericht door skreia » ma 11 feb 2008, 18:50

Was vandaag van plan om lekker te gaan rijden met Skreia met dat heerlijke weer, maar helaas dat ging niet door :n .
Toen ik Skreia aan het poetsen was reageerde ze rechts heel heftig op de plek waar haar pad schuurt. Normaal reageert ze heel minimaal maar vandaag drukte ze echt helemaal haar rug weg. Links heeft ze net zo'n plek maar daar reageerde ze niet tot nauwlijks.
Toen ik helemaal klaar was met poetsen ging ik even voelen en voelde ik een bult aan de rechterkant en dat was dus ook erg pijnlijk.
De staleigenaresse ook even ernaar laten kijken en die denkt dat het waarschijnlijk een spier is, maar het is wel op een hele aparte plek.
Vandaag dus alleen aan de hand een stukje gewandeld, daarna gekoeld met een coldpack (merkte alleen geen verschil en heb hem er 10 min. opgehouden met een handoek eromheen) en daarna ingesmeerd met een koelende gel.
Ik kijk het even tot woensdag aan en is het dan nog steeds zo gevoelig dan laat ik er even naar kijken.
Verder heeft Skreia er helemaal geen last van, ze loopt vrolijk en eet en drinkt goed.
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » ma 11 feb 2008, 19:05

dat doet haar toch wel erg zeer. Als je er niet aan mag komen is het idd verstandig om even iemand naar te laten kijken.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
nancy imka

Bericht door nancy imka » di 12 feb 2008, 10:10

Jeetje vervelend zeg! Ik hoop dat het snel weer over is... Succes
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » di 12 feb 2008, 18:56

Ik ga morgenochtend even de VA bellen.
Vanochtend had ik het idee dat het minder dik en gevoelig was maar einde van de middag was het nog steeds erg warm en gevoelig. De plek is nu ook stugger en allemaal kleine kortjes. Als je die er voorzichtig afpulkt reageert ze daar heel erg op (ging zelfs wat bijten, niet gericht maar echt zo gefrustreerd).
Ik heb geen idee waar het van moet zijn, zeker omdat het maar aan 1 kant is :?
Laat jullie morgen meer weten!
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Afbeelding
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » wo 13 feb 2008, 18:07

VA is geweest. Skreia d'r huid is erg geirriteerd en er zit misschien ook wel een bacterie bij
Heb nu voor een paar dagen antibiotica en clindacutin zalf om erop te smeren.
Kan in ieder geval voorlopig even niet met mijn westernzadel rijden omdat de plek moet rusten totdat het er weer rustig uitziet.
Ook moet ik ervoor zorgen dat alles zo schoon mogelijk is dus dat wordt dekens en pads wassen.
Afbeelding
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » wo 13 feb 2008, 18:39

een hele taak om het spul schoon te wassen maar in ieder geval je weet nu waarschijnlijk waar het aan ligt en kan je het probleem aanpakken.

Skreia heeft geen jeuk aan de plekken?
succes!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » do 14 feb 2008, 18:21

Jet&Erna schreef:een hele taak om het spul schoon te wassen maar in ieder geval je weet nu waarschijnlijk waar het aan ligt en kan je het probleem aanpakken.

Skreia heeft geen jeuk aan de plekken?
succes!
Nee naar mijn weet niet, ze vindt het juist vervelend als je er aan zit en gaat niet lekker met haar neusje heen en weer :D
Afbeelding
Plaats reactie