Hoeveel geld voor 'achter de hand'?
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Vinga is dus niet verzekerd en ik had ook geen geld achter de hand, heb ook door vaak van baan te moeten wisselen niks kunnen sparen. Nu ze naar de kliniek geweest is ben ik 600 euro armer, en dan heb ik het nog niet over de dierenartskosten daarvoor ook zo'n 500 euro, dus tel maar op.
Gelukkig heb ik nu werk en een hele lieve vriend die de kosten betaald (voorschiet).
Gelukkig heb ik nu werk en een hele lieve vriend die de kosten betaald (voorschiet).
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Nou zo normaal is dat niet hoor Heleen, want wij hebben gewoon ieder ons eigen bankrekening met ons eigen verdiende geld. Het gaat niet op de grote hoop dus 

† I'ts better to have loved and lost them...
dan is het wel erg fijn en lief van hemDreeke schreef:Nou zo normaal is dat niet hoor Heleen, want wij hebben gewoon ieder ons eigen bankrekening met ons eigen verdiende geld. Het gaat niet op de grote hoop dus

idd tegenwoordig hoor je heel vaak dat iedereen zijn eigen geld verdiend.
Ik wil ook samendoen hoor *in mijn voordeel natuurlijk (nee hoor grapje.)
Waarom ik dat wil , tja weet ik ook niet. Gewoon samen geld beheren

maar dat is terzijde.
lijkt me wel lastig als je weinig geld hebt en er gebeurd iets..
Tsja, dat is per paard afhankelijk...
Ik heb best wat geld achter de hand, maar dat is ook voor eigen auto, eigen huis en andere noodsituaties. Is lastig te bepalen welk deel ik voor de paarden gereserveerd heb. Als er plotseling iets gebeurt waar de verzekering niets mee doet, dan zal dat in ieder geval geen probleem zijn.
Ik heb best wat geld achter de hand, maar dat is ook voor eigen auto, eigen huis en andere noodsituaties. Is lastig te bepalen welk deel ik voor de paarden gereserveerd heb. Als er plotseling iets gebeurt waar de verzekering niets mee doet, dan zal dat in ieder geval geen probleem zijn.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ik kan wel terugvallen op mijn ouders mocht er iets gebeuren, maar heb zelf uiteraard ook wel wat op mijn spaarbankboekje..
Zit wel te denken aan een verzekering. Maar Jeskim krijg ik daar sowieso niet meer in..
Zit wel te denken aan een verzekering. Maar Jeskim krijg ik daar sowieso niet meer in..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hallo,
Ik heb mij niet verdiept in paarden verzekeringen maar ik zet ook wat apart. Ik heb mijn honden en katten wel verzekerd, maar ik ben blij dat ik ervan af kan omdat ik naar het buitenland verhuis. Ik ben inmiddels zo'n 80,- per maand aan verzekeringen kwijt voor 2 honden en 2 katten, maar het kan niet uit! Gelukkig maar. maar ik zet liever dat geld per maand apart, dan is het er nog als ze niks krijgen.
Eerst goed informeren wat de verzekering dekt en wat het eigen risico is. 1 van mijn honden had iets aan zijn voorpoten wat niet wordt gedekt en dit kostte mij 1200,- + de verzekering per maand.
Wij hebben met die verzekering zo'n 5000,- achter de hand voor paard, 2 honden, 2 katten en 2 geiten.
Groetjes,
Ik heb mij niet verdiept in paarden verzekeringen maar ik zet ook wat apart. Ik heb mijn honden en katten wel verzekerd, maar ik ben blij dat ik ervan af kan omdat ik naar het buitenland verhuis. Ik ben inmiddels zo'n 80,- per maand aan verzekeringen kwijt voor 2 honden en 2 katten, maar het kan niet uit! Gelukkig maar. maar ik zet liever dat geld per maand apart, dan is het er nog als ze niks krijgen.
Eerst goed informeren wat de verzekering dekt en wat het eigen risico is. 1 van mijn honden had iets aan zijn voorpoten wat niet wordt gedekt en dit kostte mij 1200,- + de verzekering per maand.
Wij hebben met die verzekering zo'n 5000,- achter de hand voor paard, 2 honden, 2 katten en 2 geiten.
Groetjes,
Hier heb ik wel erg veel aan. Super bedankt, het is goed om daarover na te denken.wendy79 schreef:Hallo,
Groetjes,
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Ik heb akaija wel verzekerd. Toch vind ik het zelf noodzakelijk om een paard te verzekeren... ookal is het een basisverzekering, toen ik mijn overleden paard ollie nog had had ik ook een basis verzekering en ik heb haar laten inslapen vanwege 2 botbreuken en daarvoor heb ik toch een ruim bedrag teruggekregen van de verzekeraar... maar ookal heb ik akaija nu verzekerd, vind het wel belangrijk om te sparen want als er wat gebeurd..een dierenarts kost wel wat. alleen de voorrijkosten allleen al.
- nobbygaard
Nobby is sinds een aantal jaar niet meer verzekerd, vond het zonde van mijn premie elk jaar terwijl ik het niet nodig had. Ik zet nu minimaal 500 euro per maand opzij, maar daar koop ik ook eventueel andere dingen van als ik het wil hebben. Ik zorg altijd dat ik minimaal € 2000,00 achter de hand heb voor onverwachte dierenarts kosten.