Dat was genieten!!!!!!!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ivonne

Dat was genieten!!!!!!!!

Bericht door Ivonne » zo 10 feb 2008, 18:50

Vandaag eindelijk weer eens een lekker buitenrit met Marga gemaakt. Van rijden is niet veel gekomen de laatste tijd, druk, pijn, slecht weer, vroeg donker, etc...... jullie herkennen het vast.

Mijn buurmeisje Elise wilde graag rijden, maar omdat ik nog niet met Diëgo wil rijden zijn we alleen met Marga op stap gegaan. Ik eerst op de fiets, Elise op Marga. We zijn expres niet naar het bosje gegaan, dat is zo abnormaal druk met dit weer op zondag. En Marga is in dat bosje altijd vréselijk druk. Zó druk dat Elise er dan niet op durft.
We zijn heerlijk door het veld gegaan, af en toe een stukje bos gepakt. Marga was zó braaf, ze is nog nooit de hele weg zo rustig geweest.
Meestal is de terugweg een drama, dan is ze hyper-actief. Nu was ze de hele weg lekker relaxed. Ik heb zelfs een heel stuk gegalopeerd, en dat zegt wat, dat ik dat durf! Ik vertrouw haar nu zoveel dat ik de teugel gewoon wat langer laat. Daar reageert ze erg goed op, gaat dan ook niet harder ofzo. Hierdoor vertouw ik haar meer en dat voelt zij. Na de dood van Jackie is er toch iets veranderd tussen Marga en mij. Ik voel me nu zó voldaan! Voor jullie misschien niks bijzonders, zo van een buitenrit genieten, maar door mijn handicaps is het moeilijk na Jackie weer een paard te vertouwen om lekker buiten te rijden. Diëgo is te sterk voor me. Ik heb nu goede hoop dat ik in Marga weer een 2e Jackie heb :))

Elise is ook verrukt van Marga, ze rijdt heerlijk! En mijn Barefoot???? Zou hem niet weer willen missen!
Hopelijk nog veel van zulke lekkere ritjes dit jaar! Het is jammer dat ik niet best alleen op stap durf, je bent dan altijd van een ander afhankelijk....
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
sparky10

Bericht door sparky10 » zo 10 feb 2008, 19:17

ook al zo lekker genoten hoor top !
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Claudje

Bericht door Claudje » zo 10 feb 2008, 19:34

Wat goed Ivonne! Moet zeggen dat ik Marga de laatste tijd eigenlijk niet eens meer gemist heb, gewoon omdat ik weet dat ze zo goed staat bij jou :j
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Ivonne

Bericht door Ivonne » zo 10 feb 2008, 20:52

Claudje schreef:Wat goed Ivonne! Moet zeggen dat ik Marga de laatste tijd eigenlijk niet eens meer gemist heb, gewoon omdat ik weet dat ze zo goed staat bij jou :j
Thanks! :D Heb ook het idee dat ze zich erg thuis voelt hier hoor!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » ma 11 feb 2008, 08:16

Dat klinkt echt goed!
Heerlijk is dat, als je een paard zo kunt vertrouwen :)
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Plaats reactie