Dank jullie wel voor jullie leuke reacties! Ze krijgt inderdaad een mega voorpluk! Ik ben er ook ontzettend zuinig op
Esther had in eerste instantie al een stuk van de manen mee gesmokkeld, maar die heb ik ook maar weer een stukje bij de manen geknipt, want haar voorpluk werd zo'n ongelovelijk grote bos
Ook heeft ze een ontzettend volle staart! Misschien dat ik die nog even een keer mooi op de foto kan krijgen. Haar staart is van het achter aanzicht helemaal wit, maar als je hem optild is hij helemaal zwart! Verder is ze eigenlijk vrij wit, alleen in haar manen veel zwart

Ik hoop dat ze veel op haar mama gaat lijken! Dat is ook gelijk een mooie maat
Ze is wel bezig met de andere veulens, maar het is meer crossen naast elkaar door de buitenbak, verder speelt ze niet echt met ze. Vind ik best jammer. Ik heb haar ook nog nooit lelijk zien doen naar andere paarden. Ze is ook ontzettend onderdanig naar ieder ander paard, ze heeft met elk paard op stal al neuzend contact gehad. Bij elk paard stond ze weer te kauwen

Haar enige echte vriendinnetje waar ze wat mee speelt en sociaal ''paardengedrag'' mee vertoont is het veulen waarmee ze op de foto staat. Dat is een veulen van Mr. Concorde. Verder vind ze mensen gewoon heel erg intressant