oepsie...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
druppeltje

oepsie...

Bericht door druppeltje » vr 08 feb 2008, 16:36

Had Joost vanochtend Roosje buitengezet, kom ik om 5 uur op de manege en staat Roosje binnen :o?

Dus even navraag gedaan, blijkt ze met 2 andere pony's ontsnapt te zijn. Ze heeft samen met die andere pony's over het gazon bij de buren lopen rennen O:) Ze kregen Roosje wel als eerste te pakken, en die andere 2 pony's zijn nog een kwartier door wezen rennen.

Ik heb de tuin zelf nog niet gezien, maar het schijnt redelijk dramatisch te zijn. Het zal wel verzekeringswerk worden....

Maar het ergste komt nog, ik durf Roosje nu niet meer op die wei te zetten. Ik heb wel een eigen wei maar die is maar 15 bij 20 ofzo. Voor de zomer kan dat prima (anders wordt ze toch dik enzo) maar straks in de winter kan dat echt niet. Er blijft geen wei over dan...Dus ik moet echt op zoek naar een andere oplossing en ik weet nog niet wat :(

Mooi balen dit!
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » vr 08 feb 2008, 16:54

hahaha herkenbaar O:) uniek heeft ook ooit de moestuin van de stalbaas gesloopt :+ die was woest trouwens en heeft haar toen zeker een flinke schop verkocht.... als die man aan haar stal stond, bleef ze met haar kont naar hem toe draaien.... heeft ze verder nog nooi bij iemand gedaan!!!!

maar dat is inderdaad voor het hele jaar door wel een klein stukje...

hoop dat je snel iets erbij vind!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Esther

Bericht door Esther » vr 08 feb 2008, 17:00

Is de afrastering wel goed dan?? Als je er een lekkere peut stroom op zet gaat het dan niet beter.. Die van mij staan achter een enkele gladde draad met een lekkere prikkel erop en die gaan er nooit uit. Als ze echt willen denderen ze door de poort, maar dan moet het gek gaan..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
druppeltje

Bericht door druppeltje » vr 08 feb 2008, 17:13

Afrastering is zwaar skjede, maar dat was eerst nooit geen probleem. Maar ik kan er zelf niets aan doen omdat die wei door de manege wordt 'onderhouden' (lees, laat verpieteren).

Op m'n eigen wei staat wel flink stroom en dat gaat gelukkig goed. Maar het is gewoon veels te weinig...
Charret

Bericht door Charret » vr 08 feb 2008, 17:27

Stroom is ook het enige dat Alies tegenhoud :O)

Maar balen dat er wel schade is.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
sparky10

Bericht door sparky10 » za 09 feb 2008, 13:48

hmm balen ja ik ken het sparkje is toen ook bij de overbuurman het gazon op gebanjerd
die mensen konden erom lachen maarvangen deden ze niet nee ze lieten hem gezellig in de voortuin lopen en ik maar denk n waar is spark
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
druppeltje

Bericht door druppeltje » za 09 feb 2008, 16:35

Het is wat met die fjorden zie ik al :D

Tot zover niets gehoord van buurman, dus misschien valt het nog mee.
Der eigen wei is weer in orde, en ze heeft er alweer heerlijk opgestaan.

Hopelijk loopt het met een sisser af, en voor volgend jaar ben ik al een oplossing aan het zoeken!
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » za 09 feb 2008, 18:59

oei :o hoop het voor je dat er niet alsnog een lelijke rekening bij je in de bus valt..
als Roosje eenmaal de smaak te pakken heeft, want immers bij de buren is het gras altijd groener, zou flinke stroom op lint haar toch wel tegen houden?!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Plaats reactie