Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
-
Ziggy
Bericht
door Ziggy » di 22 jan 2008, 18:16
daar heeft je moeder eigenlijk wel gelijk in he Esther?
En Daphne ik zou me pony ook niet longeren als het plenst hoor, dan staan ze mij prima

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd 

Vera

(Lenngard x Gardar)

Exel (Bowie)

(Wiljonm x Brusvein)
-
Esther
Bericht
door Esther » di 22 jan 2008, 18:41
Ja, mijn mama heeft wel vaker gelijk.. Bijvoorbeeld als ik weer teveel wil en ik ervan overtuigd ben dat dat ook kan..
Maar dat longeren is ook niet zo erg om te laten, ze zijn nog jong genoeg..
Fietsen lijkt mij wat te spannend met Bente, ze luistert wel goed, maar ik denk dat dat brokken maken wordt, hihi..
Ik weet eigenlijk niet wat het is, is Bente echt een kleuterig ukkie, of ligt dat ook aan mij, omdat ze nog steeds mijn kleine meisje is..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Ziggy
Bericht
door Ziggy » di 22 jan 2008, 18:53
is 1 van jouw oudere meiden niet super mak? Zodat je Bente mee kan nemen naast zo'n grote? Zo heb ik Exel hartstikke verkeersmak gekregen

Vera

(Lenngard x Gardar)

Exel (Bowie)

(Wiljonm x Brusvein)
-
Brittlover
Bericht
door Brittlover » di 22 jan 2008, 18:55
denk dat dat per paard anders is.
als ik sommige foto's zie denk ik is die net zo oud als britt?
Britt vind het trouwens erg leuk om te fietsen.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
-
Esther
Bericht
door Esther » di 22 jan 2008, 19:00
Bente zou best met Jeskim mee kunnen lopen.. Al kan ik aan Jeskim af en toe ook mijn handen nog vol hebben..
Maar ik doelde meer op het echt fietsen, als mevrouw afgeleid is lig ik zo van mijn fiets ben ik bang, hihi..
Maareh, kan Britt zelf dan ook fietsen, hihi.. Heeft ze een MTB of gewoon een damesfiets..

Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Brittlover
Bericht
door Brittlover » di 22 jan 2008, 19:40
een stoere crossfiets

Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
-
Ziggy
Bericht
door Ziggy » di 22 jan 2008, 20:06
hahaha, ik zie haar al gaan op haar fiets

Vera

(Lenngard x Gardar)

Exel (Bowie)

(Wiljonm x Brusvein)
-
Daphne_65
Bericht
door Daphne_65 » wo 23 jan 2008, 04:26
Nou, ben gisteren op pad geweest met Shadow langs de fiets het ging super!! Ik had verwacht dat ze me ondersteboven zou lopen maar das niet gebeurd. Shadow vond het heerlijk lekker lopen...
Wel heeft ze energie teveel waardoor ik al gauw niet meer hoefde te trappen hihihi!
Dat is dus zeker voor herhaling vatbaar!!
Verder gaat Shadow 6 februari op ijzers. Eind februari moet ze naar Breda om betuigt te worden en Jan wil graag dat ze op ijzers komt. Dus laat ik ze alvast beslaan, dan kan ze alles rustig over zich heen laten komen en wennen aan die `zware`voeten.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
-
Anouska
Bericht
door Anouska » wo 23 jan 2008, 21:26
Spannend Daphne!
Bjorn is vandaag maar ff zijn stal uitgeweest. We zijn een dagje naar de hengstenshow in Duitsland geweest en durfde niet op het weer te gokken om de paarden naar buiten te zetten. Toen we terug kwamen heb ik hem eerst maar ff in de binnenbak gegooid en ben toen maar ff op stal gaan helpen met opstrooien, voeren en vegen. Daarna meneer weer naar binnen gehaald. Heeft hij toch ff een half uurtje zijn benen kunnen strekken!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
Daphne_65
Bericht
door Daphne_65 » do 24 jan 2008, 05:40
Het is hier ook erg behelpen met dit weer hoor!! Ze mogen bij ons ook echt maar uiterlijk 1 1/2-2 uurtjes per dag naar buiten, ze lopen heel de wei verrot (door de zware klei loopt het water niet goed weg en is het ene modderzooi)
Voor Shadow is het eigenlijk te weinig, vandaar dat ze ook al af en toe aan de longeerlijn loopt en we nu dus sinds woensdag kunnen gaan fietsen.
Ben ook erg benieuwd wat ze van die ijzers gaat vinden!!
D-Gaefur (DrafurxInco)
-
Ziggy
Bericht
door Ziggy » do 24 jan 2008, 17:30
wat braaf van Shadow zeg, ben benieuwd hoe ze op die ijzers gaat reageren.
Als ik het zo lees mag ik toch wel blij zijn met mijn weiland, die van mij lopen 24/7 buiten, ok de wei is op sommige plekken vertrapt, maar ze hebben nog genoeg plek om lekker "droog" te lopen/staan

Vera

(Lenngard x Gardar)

Exel (Bowie)

(Wiljonm x Brusvein)
-
Esther
Bericht
door Esther » vr 25 jan 2008, 06:23
Bente staan ook 24/7 buiten. Vorig weekend hebben ze drie dagen binnen gestaan, maar dat is meer omdat ze dat zelf graag wilden.. Dat kan ik inmiddels wel van ze af lezen. Toen regende het ook nonstop en dan vinden ze het heerlijk om in het droge stro te liggen en uit de regen te zijn..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Ziggy
Bericht
door Ziggy » za 26 jan 2008, 11:38
wij gaan straks Exel voor het eerst in een officieel tuig hijsen, zal aan jos vragen of ie foto's wil maken
Enne Esther die van mij krijg je dus met geen mogelijkheid in een stal he? Ja als je ze erin zet,maar verleden jaar hadden ze een inloopstal en denk je dat ze erin gingen? Noway, hooguit om ff te eten en daarna er snel weer uit

Vera

(Lenngard x Gardar)

Exel (Bowie)

(Wiljonm x Brusvein)
-
Esther
Bericht
door Esther » za 26 jan 2008, 18:38
Bente en Jeskim vinden het echt wel fijn als het zo nat is, dat kan ik aan hun gedrag wel merken.. Als ze erin willen gaan ze bij het hek staan als er eten ligt en kijken ze me zo aan. Tea doet dat ook wel.
Maar Tea wil veel vaker naar binnen.. Gisteren bijvoorbeeld dacht ik, hmm, het is niet koud, tea zal wel niet naar binnen willen, stond ze bij het hek te hinniken.. Vandaag, harde wind, kouder, gaat ze bij de rest staan eten.. Naja, ze mogen het zelf aangeven en dat doen ze ook wel..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Ziggy
Bericht
door Ziggy » za 26 jan 2008, 19:55
dat is heel handig dat ze het zelf aangeven zeg

Vera

(Lenngard x Gardar)

Exel (Bowie)

(Wiljonm x Brusvein)
-
Esther
Bericht
door Esther » za 26 jan 2008, 20:18
Ik zal wel eens wat missen, maar ik ken ze goed genoeg om te weten wat ze ongeveer willen.. Maar als het mooi weer is dan laat ik ze ook wel in de wei staan.. Dan is het, ja dahaag!!
Als ik ze binnen heb en ze mogen een poosje naar buiten kun je ook echt merken wat ze ervan vinden.. Lopen ze door het hek draaien ze zich om en blijven staan met zo'n hoofd van ikwilerinikwilerinikwilerinikwilerin,magikerinmagikerinmagikerin,ikwilerinikwilerinikwilerin enz..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Ziggy
Bericht
door Ziggy » za 26 jan 2008, 20:27
hahaha, ik zie het helemaal voor me Esther, lijkt me wel een grappig gezicht

Vera

(Lenngard x Gardar)

Exel (Bowie)

(Wiljonm x Brusvein)
-
Daphne_65
Bericht
door Daphne_65 » do 07 feb 2008, 07:21
Shadow was gisteren super braaf bij de smid!!! Zowel Shadow als ik vonden het super spannend, maar ze heeft zich keurig gedragen voor de 1e keer!!
Ik hoop dat Jan me snel belt, zodat ze betuigt kan worden!
D-Gaefur (DrafurxInco)
-
Jilly
Bericht
door Jilly » do 07 feb 2008, 14:24
Die van ons zijn nu volop in voorbereiding voor de HK, dat losspringen is wel een heel gedoe zeg

Het is heel duidelijk te merken dat Brijol het liever doet dan Gidar. Die heeft een voorkeur voor de omheining

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
-
Anouska
Bericht
door Anouska » do 07 feb 2008, 22:03
Whahaha, Jilly gekke Gidar. Bjorn bouwt momenteel overal een feestje van, maf gebakje.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl