Zizoran vind ik wat vettig, maar hij blijft wel tof
Modderfjorden
@Nicole: Vind juist dat Zizoran er zo weer goed uit ziet en niet te vettig
Ok hij mag nu weer meer spier (en met name kapspier) krijgen, maar een magerder Zizoran toont niet, vindt ik. (het is en blijft geen sportfjord
) Verder moet er nog wat haar af.
@Suzanne: Zit nog steeds te wachten op de dag dat Timor een salto in de lucht maakt en vervolgens doorgaat alsof het de normaalste zaak is van de wereld. Ja dus
@Charret: Er is nu de toplaag afgehaald. Van de week worden er als het goed is gleuven in gemaakt voor de drainagebuizen en vervolgens komt er een laag van scherpzand gemengd met het zand wat uit die gleuven komt (en nog een zandsoort???) bovenop.
@Daphne: Als de bak weer begaanbaar is, mogen die heren weer aan de bak. Timor weer oppakken met rijden en Zizoran doorrijden (die is zadelmak).
@Suzanne: Zit nog steeds te wachten op de dag dat Timor een salto in de lucht maakt en vervolgens doorgaat alsof het de normaalste zaak is van de wereld. Ja dus
@Charret: Er is nu de toplaag afgehaald. Van de week worden er als het goed is gleuven in gemaakt voor de drainagebuizen en vervolgens komt er een laag van scherpzand gemengd met het zand wat uit die gleuven komt (en nog een zandsoort???) bovenop.
@Daphne: Als de bak weer begaanbaar is, mogen die heren weer aan de bak. Timor weer oppakken met rijden en Zizoran doorrijden (die is zadelmak).
Geluk is de vrucht van intens werk
Dat is toch de bovenste spier bij de hals.. Daardoor krijgen ze echt hengstenuitstraling..
Zizoran ziet er nu inderdaad goed uit, hij was zo ingevallen na het dekseizoen!! Voor hij er weer in gaat zou hij van mij wel een lekker speklaagje mogen hebben!!
Zizoran ziet er nu inderdaad goed uit, hij was zo ingevallen na het dekseizoen!! Voor hij er weer in gaat zou hij van mij wel een lekker speklaagje mogen hebben!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Beetje jammer dat Timor deze geintjes soms ook nog wel eens onder het zadel uitvoert 
Timor is trouwens ook de enige van de volwassen paarden hier die languit in de modder gaat liggen rollen
Die kapspier bij Zizoran gaat echt training worden! maar laatst had hij weer even echt zo'n hengstenblik, dus het zit er nog wel in
Timor is trouwens ook de enige van de volwassen paarden hier die languit in de modder gaat liggen rollen
Die kapspier bij Zizoran gaat echt training worden! maar laatst had hij weer even echt zo'n hengstenblik, dus het zit er nog wel in
Ctje 
Geweldig, wat een stel knappe mannen! Ik vind Zizoran er juist super uitzien zo. Timors uitstraling is wel iets waar mijn hart sneller van gaat kloppen.......
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....