Dus vanmorgen om 9u na de files weggereden en ik kwam even na twaalven aan. Meteen een rondje gelopen, veulens gekeken, stallen gekeken en vooral beenspieren getraind door naar de weides te gaan kijken

De veulens die er nu stonden waren erg sociaal naar ons en naar elkaar. Ze lopen nu op een stuk van 3 a 4 hectare rond het huis van die mensen. Naast dit stuk zijn er nog een x aantal megastukken land voor `s zomers. s Morgens worden ze bijgevoerd en ze hebben onbeperkt hooi tot hun beschikking. Hoewel het zo ongeveer de slechtste dag was om te gaan kijken (denk: winter, koud) vond ik het er super uitzien! De veulens hebben een grote schuilstal tot hun beschikking waar ze volgens die mevrouw elke avond met z'n allen gaan liggen slapen. Overdag kachelen ze dus lekker op de wei. Helemaal super voor die kleine rakkers dus

Ik ga er nu nog even heeeeeeel diep over nadenken of ik Djimm zo lang kan missen, dat is namelijk het enige 'negatieve', de afstand. Aan de andere kant, wat willen Djimm en ik nog meer? Land in overvloed, een leuk koppel potentiële vriendjes, onbeperkt hooi (met kruiden

Jullie horen binnenkort of Djimm een Duitser wordt! Foto's zal ik zo uploaden

edit: foto's staan bij PP