lekker naar het strand geweest
lekker naar het strand geweest
gisteren samen met wikke,en mijn bijrijder-dinnetje met haar shettie's naar het strand geweest.
wikke vond het eerst wel wat spannend(zette zijn dikke nek lekker vast
maar na een kwartiertje begon hij de lol er wel van in te zien
beetje door diepe plassen gegaloppeerd,maar de golven in,vond hij te eng,waaide ook nog aardig,dus flinke golven.
op een gegeven moment waren we zo lekker aan het vliegen,etc.
kijken we om,was die diepe plas,links en rechts van ons al helemaal vol aan het lopen,door het opkomend tij.
kortom:we werden helemaal ingesloten door het water.
Barry,een vriend van Rachelle,die ons had gebracht met de trailer op wikke door het water,want die had gewone schoenen aan(wikke er al tot boven zijn knieen in het water) en Rachelle en ik,ieder met een schetter erdoorheen,tot over mijn knieen erin,soppend in mn laarzen
er stonden 6 mensne op en afstandje naar ons te kijken,die vonden het prachtig natuurlijk.
hadden niet 15 minuten later moeten zijn,anders was het echt zwemmen geweest,voor de shettie's.
enfin voor foto's zie PP
wikke vond het eerst wel wat spannend(zette zijn dikke nek lekker vast
maar na een kwartiertje begon hij de lol er wel van in te zien
beetje door diepe plassen gegaloppeerd,maar de golven in,vond hij te eng,waaide ook nog aardig,dus flinke golven.
op een gegeven moment waren we zo lekker aan het vliegen,etc.
kijken we om,was die diepe plas,links en rechts van ons al helemaal vol aan het lopen,door het opkomend tij.
kortom:we werden helemaal ingesloten door het water.
Barry,een vriend van Rachelle,die ons had gebracht met de trailer op wikke door het water,want die had gewone schoenen aan(wikke er al tot boven zijn knieen in het water) en Rachelle en ik,ieder met een schetter erdoorheen,tot over mijn knieen erin,soppend in mn laarzen
er stonden 6 mensne op en afstandje naar ons te kijken,die vonden het prachtig natuurlijk.
hadden niet 15 minuten later moeten zijn,anders was het echt zwemmen geweest,voor de shettie's.
enfin voor foto's zie PP
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Oeps, foutje in de planning. Ach, als je maar schik hebt gehad!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl