@Thessa is ook zo! Alleen ik ben altijd diegene achter de camera

Ik kan ook alleen buiten foto's maken dus even mooi weer en dan komt het goed. Misschien zondag..
Ik zou gewoon even doorzetten. Met alleen stappen vraag je niet gek veel van ze. Alleen dat ze hun evenwicht moeten vinden. Je zult merken dat het steeds stabieler wordtrosalie schreef:hoi, als ik al jullie verhalen zo hoor krijg ik echt zin om met arin een stapje verder te gaan
maar heb even een vraagje.. ik heb nu in totaal 5 keer op arin gezeten, alleen de eerste keer viel hij bijna om, de 2x keer ging beter en de 3x keer was hij heel stabiel, toen heb ik i.v.m met al die wint een tijdje terug er niet meer opgezeten, en 2 weken terug ging ik er weer ene keertje op, en toen was hij weer heel erg onstabiel,
wat zouden jullie doen? nog maar even wachten, of het wat regelmatiger herhalen zodat hij eraan kan "wennen"??
Ik had het fototoestel helaas niet bij de hand. Volgende keer zal ik eens een vrijwilliger zoeken!Charret schreef:Gelijk wat pics maken he, Daphne?![]()
Toen we Jouke net hadden en we een beetje begonnen met het springen kregen we hem niet over de balkjes. Hij weigerde voor alles. Totdat hij er per ongeluk eens over ging en vanaf toen was het raak. Hij vindt het geweldig! [Heb je vast gezien] dus het kan helemaal veranderen meid!Ik weet wel dat sommige paarden natuurtalent zijn en andere het echt moeten leren. Rara in welke categorie Anka valt hihi.