Vanaf de weg zag ik dat eigenwijze hoofd van Iza al uit haar stal steken. Je zal eens iets missen

Eerst even bijgekletst met de anderen van de oude stal, gekeken naar de proeven van Glasten (er waren KNHS-wedstrijden op stal) en toen moest Iza eraan geloven....HOP in de stapmolen.
Nou daar was mevrouw het toch echt niet mee eens. Onderweg had ik al mijn handen vol aan haar, maar in de molen maakte ze er echt een potje van. Er staat wat stroom op de hekken...nou ik denk dat ze wel 5x een tik heeft gehad. Niet echt snugger dus. Had ze het eenmaal rechtsom door, begon het linksom van voren af aan

Maar na ruim een half uur in de molen gaf ze haar verzet wel op. Lekker nog een uurtje losgestaan terwijl ik mijn stal deed en mijn spullen beter opgeruimd heb (is toch een hele organisatie zo). En toen naar huis om mijn huis op te ruimen voor mijn verjaardagsborrel.
Al met al een fijne dag. Heb er vertrouwen in dat Iza helemaal op haar plekkie komt (en tot die tijd maar een kettinkje over de neus op het erf