3-jarigen topic
@ Ziggy: Whahaha, dat vrees ik dat Amber met hem moet gaan starten met springen. Ik ben niet zo'n spring held (ja, maar dan op hele grote sokken). En beterschap met je duim.
@ Daphne: Is ook leuk. En nu maar hopen dat Shadow ook zo braaf blijft!
@ Annabel: Wel fijn dat je nu weet waar ze is.
@ Amber: Orsta Rulezzzzzz.....!
@ Daphne: Is ook leuk. En nu maar hopen dat Shadow ook zo braaf blijft!
@ Annabel: Wel fijn dat je nu weet waar ze is.
@ Amber: Orsta Rulezzzzzz.....!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Dat is waar, maar angezien ik een paar jaar terug met springen mijn schaambeen gescheurd heb, ga ik er niet echt vanuit.
Bjorn heeft iets nieuws bedacht met longeren, omdraaien en er als een gek tussenuit rennen. Heb toen hulp gekregen van de staleigenaar (kreeg het zelf niet voorelkaar) en denk niet dat hij het nu weer gaat proberen, hahaha.
Bjorn heeft iets nieuws bedacht met longeren, omdraaien en er als een gek tussenuit rennen. Heb toen hulp gekregen van de staleigenaar (kreeg het zelf niet voorelkaar) en denk niet dat hij het nu weer gaat proberen, hahaha.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Bente heeft vandaag eens een bitje in gehad.. heb een bustrensje van argentaan gehaald, dubbel gebroken..
Had nog een hoofdstelletje liggen, dus ik dacht, eens even passen..
Bitje paste perfect, 11,5, hoofdstel minder, hihi..
Mevrouw heeft blijkbaar nogal een brede neus, de neusriem ging zelfs niet bijna dicht.. Het is een cob maatje.. De bakstukken zitten wel weer op het kortst.. handig!!
Maar goed, aan haar halster vastgezet met het hoofstel eronder. En daar stond ze heerlijk te kauwen.. Ze vermaakte zich er helemaal mee!! Stond wat om zich heen loeren en maar kauwen en maar kauwen!!
Ondertussen haar voetjes opgetild, wat ze keurig deed, al doe ik dat niet zo vaak.. Alleen bij linksvoor probeert ze me in mijn kont te happen..
Na een poosje heb ik hem weer af gedaan en hebben we nog even wat parelli gedaan.. Naja wat commando's geoefend..
Terug, laag, flexen, ho en ze blijft nu ook staan als ik wegloop!! Alleen is het wel een beetje een slome.. Het is geen hardloper, dus daar gaan we aan werken, met een zweepje desnoods, want dit werk niet echt lekker..
Ze is tijdens het 'werk' wel vaak afgeleid en ook snel, maar even weer erbij en ze doet weer mee, ik vind het ook niet erg, ze is nog jong en we doen spelenderwijs.... Ze vind het wel interessant en leert best snel. af en toe legt ze lekker haar koppie op mijn schouder, wat ze als veulen ook al deed en wil ze even knuffelen!! Schatje!!
Had nog een hoofdstelletje liggen, dus ik dacht, eens even passen..
Bitje paste perfect, 11,5, hoofdstel minder, hihi..
Mevrouw heeft blijkbaar nogal een brede neus, de neusriem ging zelfs niet bijna dicht.. Het is een cob maatje.. De bakstukken zitten wel weer op het kortst.. handig!!
Maar goed, aan haar halster vastgezet met het hoofstel eronder. En daar stond ze heerlijk te kauwen.. Ze vermaakte zich er helemaal mee!! Stond wat om zich heen loeren en maar kauwen en maar kauwen!!
Ondertussen haar voetjes opgetild, wat ze keurig deed, al doe ik dat niet zo vaak.. Alleen bij linksvoor probeert ze me in mijn kont te happen..
Na een poosje heb ik hem weer af gedaan en hebben we nog even wat parelli gedaan.. Naja wat commando's geoefend..
Terug, laag, flexen, ho en ze blijft nu ook staan als ik wegloop!! Alleen is het wel een beetje een slome.. Het is geen hardloper, dus daar gaan we aan werken, met een zweepje desnoods, want dit werk niet echt lekker..
Ze is tijdens het 'werk' wel vaak afgeleid en ook snel, maar even weer erbij en ze doet weer mee, ik vind het ook niet erg, ze is nog jong en we doen spelenderwijs.... Ze vind het wel interessant en leert best snel. af en toe legt ze lekker haar koppie op mijn schouder, wat ze als veulen ook al deed en wil ze even knuffelen!! Schatje!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Nou Shadow niet hoor!!! Die liep gisteren aan de longeerlijn (doen we 1x in de week) maar die had energie voor 30, die bleef galopperen....
Hoofdstelletje is inmiddels ook geen probleem meer dat wil ze graag in, ze pakt al zelf het bit op. Makkelijk Peerd!!!
Hoofdstelletje is inmiddels ook geen probleem meer dat wil ze graag in, ze pakt al zelf het bit op. Makkelijk Peerd!!!

Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
daar ben ik het helemaal mee eens, Exel heeft nog wel dat ie niet stil kan staan met poetsen en dan moet ie dat dus van mij, maar volgens mij is dat meer omdat meneer gelijktijdig op zoek is naar eten 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Dat gaat nu bij Bente echt wel heel goed eigenlijk voor zo'n jonkie.. Die blijft keurig staan.. Niet te lang natuurlijk, want daar heeft ze een te korte spanningsboog voor dus dat vraag ik gewoon niet..
Maar gewoon los blijft ze mooi staan, behalve als er iets heel interessants voorbijkomt.. Als ik dan een geluid maak staat ze ook weer stil, hihi..
Maar gewoon los blijft ze mooi staan, behalve als er iets heel interessants voorbijkomt.. Als ik dan een geluid maak staat ze ook weer stil, hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
vanmiddag het tuig van Trees opgehaald bij Susanne, volgend weekend gaan we Exel in een echt officieel tuig zetten. Eens kijken hoe ie daarop gaat reageren
En ik die altijd als hardste riep dat ze niet op een karretje ging zitten, gaat dus beginnen met inspannen...........overigens wel met behulp van een ervaren koetsier hoor

En ik die altijd als hardste riep dat ze niet op een karretje ging zitten, gaat dus beginnen met inspannen...........overigens wel met behulp van een ervaren koetsier hoor

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Bedenkt hier iemand ook wat: Rubis mag hier ook meedoen!
Die heeft vandaag kennis gemaakt met meneer de waterslang. Snap nog niet helemaal hoe dat dier geregeld schoon geworden is in Frankrijk, want de waterslang hier was het hangen waard...levensgevaarlijk...schijnbaar.
Vervolgens kreeg ie ook nog eens op zn dak, omdat ie écht niet even 'gezellig' met ome Ansgar mocht neuzen (dan ben ik mn leven niet zeker denk ik).
Die heeft vandaag kennis gemaakt met meneer de waterslang. Snap nog niet helemaal hoe dat dier geregeld schoon geworden is in Frankrijk, want de waterslang hier was het hangen waard...levensgevaarlijk...schijnbaar.
Vervolgens kreeg ie ook nog eens op zn dak, omdat ie écht niet even 'gezellig' met ome Ansgar mocht neuzen (dan ben ik mn leven niet zeker denk ik).
Geluk is de vrucht van intens werk
- Brittlover
Ik ben ergens, dat besefte ik later pas, bang dat mensen Bente gevoerd hebben toen ze verderop stond.. Ze heeft een poosje in een land verderop gestaan en een vriendin van me zei dat er wel eens mensen stonden.. Ze is de laatste tijd nogal happerig, ze hapt niet toe, maar is constant, tot vervelens toe aan het zoeken met haar lip.. Maar ze bijt nooit!!
Bubis, heeft vandaag voor het eerst een kar aan zijn reet gehad. Het ging best goed, in het begin een beetje eng zo'n ding achter je aan, maar hij had het snel door en toen ging het gewoon goed.. Hij heeft wel een aardige stap, hihi.. Ik moest tenminste aardig aanpoten..
Bubis, heeft vandaag voor het eerst een kar aan zijn reet gehad. Het ging best goed, in het begin een beetje eng zo'n ding achter je aan, maar hij had het snel door en toen ging het gewoon goed.. Hij heeft wel een aardige stap, hihi.. Ik moest tenminste aardig aanpoten..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Tja, ik weet het niet zeker, maar het zou het wel verklaren..
Dat lopen is inderdaad wel goed voor me.. Is helemaal niet erg, maar mijn benen verzuurden helemaal en dat deed wel pijn, maar goed dat heb ik wel overleefd.. Mijn moeder zei dat ik ook betere schoenen aan moest doen, twee maten te groot en dus flink vastgesnoerd om mijn enkels, is niet ideaal..
Dat lopen is inderdaad wel goed voor me.. Is helemaal niet erg, maar mijn benen verzuurden helemaal en dat deed wel pijn, maar goed dat heb ik wel overleefd.. Mijn moeder zei dat ik ook betere schoenen aan moest doen, twee maten te groot en dus flink vastgesnoerd om mijn enkels, is niet ideaal..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
En je loopt met een paard toch al 3x zo hard als anders.....
Ik wilde Shadow gisteren weer eens longeren maar toen we net begonnen waren begon het hier te storten. Ben dus maar weer gauw gestopt.
Van de week ga ik proberen of Shadow mee wil fietsen. Dan kunnen we een beetje afwisselen.
Ik wilde Shadow gisteren weer eens longeren maar toen we net begonnen waren begon het hier te storten. Ben dus maar weer gauw gestopt.
Van de week ga ik proberen of Shadow mee wil fietsen. Dan kunnen we een beetje afwisselen.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)