Janneke de Graaf ontmoet! & Fjordcup.
Janneke de Graaf ontmoet! & Fjordcup.
Ik heb eindelijk Kelly & Taco , Claudia & alco , Janneke & Tarissa , Esther & Ulisco , Ginny & banshee en nog wel meer mensen in het echt gezien! Ik heb ook nog een hele tijd met Janneke staan praten. ik heb van haar nog allemaal dingen gehad. en ik ga een keer bij haar op bezoek! En ze wil me heel graag helpen met Sarissa en ze vond het super leuk dat ze weet hoe het met Sarissa is. Ik ben nu super blij dat ik nu alles weet van Sarissa!!
Mijn Topfjord Sarissa!! ( Melissa x Jolster )
B+12 ---> L1+10---> L2+0
Ruiterbewijs gehaald met Sarissa!
B+12 ---> L1+10---> L2+0

Kelly : Ja we hebben niet echt gesproken maar jou honden waren aan het spelen en ik en me moeder en anne & wendie ook van FW stonden naar jou hondjes te kijken en toen zei je van het is niet zo erg als het klinkt. maar ik vind jou echt vet goed rijden ! en ik vind taco ook vet mooi!
Yvette: Ik zou je vast wel gezien hebben maar ik weet niet wie je was
Claudia: Ik heb nog even bij jou gekeken toen je aan het inrijden was in de achterbak. maar Alco is echt vet mooi & lekker druk
Yvette: Ik zou je vast wel gezien hebben maar ik weet niet wie je was

Claudia: Ik heb nog even bij jou gekeken toen je aan het inrijden was in de achterbak. maar Alco is echt vet mooi & lekker druk

Laatst gewijzigd door Sarissa op za 19 jan 2008, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
B+12 ---> L1+10---> L2+0
B+12 ---> L1+10---> L2+0

Dan zal het er wel netjes hebben uitgezien?!?!?!
In de achterbak was hij zo heet.
Maar ik vind hem zelf ook wel stoer. (oeps mag je dat zeggen van je eigen paard?)
Volgende keer gewoon even een gil geven, dan weet ik wie je bent.
In de achterbak was hij zo heet.
Maar ik vind hem zelf ook wel stoer. (oeps mag je dat zeggen van je eigen paard?)
Volgende keer gewoon even een gil geven, dan weet ik wie je bent.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Yvette : Ja dan weet ik al wie je ben . ik had een donkere spijkerbroek , een bruine jas met een bonte capicion , en ook een paardenstaart. had jij een pet op van Bjorn borg?
Claudia : Oke de volgende keer zou ik een gil geven! en het zag der echt vet mooi uit in de buitenbak maar ook in de binnenbak en je mag wel zeggen dat je je eigen paard stoer vind. Want hij is ook stoer!:D
Claudia : Oke de volgende keer zou ik een gil geven! en het zag der echt vet mooi uit in de buitenbak maar ook in de binnenbak en je mag wel zeggen dat je je eigen paard stoer vind. Want hij is ook stoer!:D
B+12 ---> L1+10---> L2+0
B+12 ---> L1+10---> L2+0

-
Fabienne-fotografie : Ik had een donkere spijkerbroek aan , een een bruine jas met een capuchon met bont erin , en ik had ook paardenstaart.
Wat had jij aan?
Yvette : Ja ik let wel op want, ik hoorde jullie praten over fjorden en dat waren allemaal fjorden van fjordenwereld dus.
Vera: Ik weet niet of ik jou gezien had jij een pet op met Dancer erop ofniet? ik was ook paardloos
Wat had jij aan?
Yvette : Ja ik let wel op want, ik hoorde jullie praten over fjorden en dat waren allemaal fjorden van fjordenwereld dus.

Vera: Ik weet niet of ik jou gezien had jij een pet op met Dancer erop ofniet? ik was ook paardloos

B+12 ---> L1+10---> L2+0
B+12 ---> L1+10---> L2+0

-
ik was samen met mn mama.
knotje, oorbellen met dingetjes erin.
spijkerbroek en een blauwe jas met een grijze capuchon trui. ik was ook paardloos.
ik denk dat ik je wel had gezien.
ga denk ik maar eens reclame op mijn jas borduren!
sarissa, heb je een hoop leuke paarden gezien?
toch leuk om sommige mensen eens in het echt aan het werk te zien.
ik las al een tijdje mee op dit forum, maar sinds ik mijn pony heb ben ik echt actief mee gaan doen. voor mij was het dus ook de eerste keer.
was wel eens eerder geweest om te fotograferen, maar is toch anders als je zelf ook zo'n beestje hebt!
knotje, oorbellen met dingetjes erin.
spijkerbroek en een blauwe jas met een grijze capuchon trui. ik was ook paardloos.
ik denk dat ik je wel had gezien.
ga denk ik maar eens reclame op mijn jas borduren!
sarissa, heb je een hoop leuke paarden gezien?
toch leuk om sommige mensen eens in het echt aan het werk te zien.
ik las al een tijdje mee op dit forum, maar sinds ik mijn pony heb ben ik echt actief mee gaan doen. voor mij was het dus ook de eerste keer.
was wel eens eerder geweest om te fotograferen, maar is toch anders als je zelf ook zo'n beestje hebt!
Azalie :: Isabeau
Ik weet niet of jou heb gezien maar maakt niet uit volgende keer moeten we wat afspreken dat we allemaal iets aan doen met je naam erop ofso:P
en ik heb een eindelijk taco & bashee & tarissa ( zusjes sarissa ) , ulisco in het echt gezien! maare ik doe mischien de volgende keer ook wel mee in juni een keer. maar wel leuk dat er allemaal mensen van FW zijn enzo:D alleen jammer dat ik niet wist wie wie is.
en ik heb een eindelijk taco & bashee & tarissa ( zusjes sarissa ) , ulisco in het echt gezien! maare ik doe mischien de volgende keer ook wel mee in juni een keer. maar wel leuk dat er allemaal mensen van FW zijn enzo:D alleen jammer dat ik niet wist wie wie is.
B+12 ---> L1+10---> L2+0
B+12 ---> L1+10---> L2+0

nee geen pet, maar paardenstaartje.Sarissa schreef:Fabienne-fotografie : Ik had een donkere spijkerbroek aan , een een bruine jas met een capuchon met bont erin , en ik had ook paardenstaart.
Wat had jij aan?

Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Oh dan heb ik jou ook gezien, en jij mij dan ook (zat in de ochtend naast Yvet schuin achter de deur van het secretariaat omdat ik dan tenminste de proeven kon volgen) en Tricolor heb ik ook op het erf voorbij zien schuiven 
Dus straks op de HK allemaal petjes met je naam erop aandoen voor de herkenning hahahaa (Reinou waneer kunnen we weer bestellen??)

Dus straks op de HK allemaal petjes met je naam erop aandoen voor de herkenning hahahaa (Reinou waneer kunnen we weer bestellen??)
klinkt wel gezellig allemaal zo,ik geloof dat ik ook maar weer eens naar wijk bij duurstede moet als er wat georganiseerd wordt.
tot 12 jaar geleden kwam ik daar ook veel met mijn vorige fjord.
het lijkt me ook wel leuk om mensen van FW in het echt te ontmoeten,ik ken alleen marijke.
tot 12 jaar geleden kwam ik daar ook veel met mijn vorige fjord.
het lijkt me ook wel leuk om mensen van FW in het echt te ontmoeten,ik ken alleen marijke.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
-