zou wel wat voor romeo de sloper zijn!
Vera zou er niet mee gaan spelen, die doet daar echt geen moeite voor, 2 uur werk voor een stukje appel, ja dahag, daar begint madamme niet aan hoor.
Lando had vroeger zo'n bal, maar ik vond het zo;n gedoe om die brokjes er in te prieken. Nu staat hij weer op stro dus krijgt hij hem niet meer.
Allie heeft een nieuw speeltje........
Leuk voor Alco zeg!! Kan hij zich eens een beetje uitleven zonder dat het uitleef materiaal meteen stuk is..
Ik denk niet dat mijn dames er gelukkig van zouden worden, die nemen de moeite niet denk ik, net als Vera!!
We hebben wel zo'n bal voor Timber gehad, maar was maar even leuk en hij deed het alelen als er echt iets heel lekkers in zat, voor gewone brokjes speelt hij niet mee..
De sukkel bleef er in het begin maar naar staren, alsof het er vanzelf uit zou komen wandelen, daarna kwam de fase, 'ik blijf Esther net zolang aankijken alsof ik het niet begrijp zodat zij hem weer een duw geeft' Leuk spel..
Ik denk niet dat mijn dames er gelukkig van zouden worden, die nemen de moeite niet denk ik, net als Vera!!
We hebben wel zo'n bal voor Timber gehad, maar was maar even leuk en hij deed het alelen als er echt iets heel lekkers in zat, voor gewone brokjes speelt hij niet mee..
De sukkel bleef er in het begin maar naar staren, alsof het er vanzelf uit zou komen wandelen, daarna kwam de fase, 'ik blijf Esther net zolang aankijken alsof ik het niet begrijp zodat zij hem weer een duw geeft' Leuk spel..

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-