Zo lekker gereden
Zo lekker gereden
Met Muis!
Annemarie heeft het op het moment druk genoeg met Vlekkie en Lando, zodoende heb ik me maar even over Muisje ontfermd.
Vrijdag had ik priveles met haar (vera kon niet) en de instructrice keek haar ogen uit hoe goed ze haar best nog deed na zo'n lange tijd er uit geweest te zijn.
Zaterdag heb ik haar ook maar mee naar clubles genomen. Ze was er sinds de brand niet meer geweest dus keek haar ogen uit nu er een tweede binnenbak van 30x60 bij ws gekomen. Die moest ze even uitproberen en ze ging als een ongeleid projeciel door de bak. Maar daarna ook weer zo lekker gereden.
Ze is veel braver dan Vera. Ze doet zo goed haar best!
Vandaag weer hetzelfde verhaal allebei even een half uurtje gereden. Muis even om niet stijf te worden na twee dagen flink werken en Vera om weer op te bouwen.
Vera ging wel, maar de Muis is gewoon veel braver om op te rijden.
Ik denk dat ik maar overstap.............
Annemarie heeft het op het moment druk genoeg met Vlekkie en Lando, zodoende heb ik me maar even over Muisje ontfermd.
Vrijdag had ik priveles met haar (vera kon niet) en de instructrice keek haar ogen uit hoe goed ze haar best nog deed na zo'n lange tijd er uit geweest te zijn.
Zaterdag heb ik haar ook maar mee naar clubles genomen. Ze was er sinds de brand niet meer geweest dus keek haar ogen uit nu er een tweede binnenbak van 30x60 bij ws gekomen. Die moest ze even uitproberen en ze ging als een ongeleid projeciel door de bak. Maar daarna ook weer zo lekker gereden.
Ze is veel braver dan Vera. Ze doet zo goed haar best!
Vandaag weer hetzelfde verhaal allebei even een half uurtje gereden. Muis even om niet stijf te worden na twee dagen flink werken en Vera om weer op te bouwen.
Vera ging wel, maar de Muis is gewoon veel braver om op te rijden.
Ik denk dat ik maar overstap.............
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Dan moet je snel opgeven (bij mij) want hij begint ook al weer aardig vol te raken. ook je coupons moeten naar mij.Wodan schreef:Dat is mooi mee genomen, nu misschien toch een startkaart met muis aanvragen?
Even wat anders, die binnenbak is weer vrij snel neer gezet vind ik. Heel misschien doen Wodan en ik de 15e van maart daar ook mee.
Muis Keurmerrie!