Helemaal alleen op t strand.
Ik vind het dapper dat je zo alleen gaat met deze windkracht.
Je bent in die 25 minuten vast goed doorgewaaid!
Je bent in die 25 minuten vast goed doorgewaaid!

Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
wat gaaaff!! Zou ook wel lekker dichtbij het strand en de zee willen wonen met Djinty!
Ik heb ook een 'strandje' op 10 minuten stappen, maar dies niet zo lang, ik denk dat als je 3 min gallopeerd je aan de andere kant bent
Maar beter iets dan niets! voorlopig is het met wandelen een goede oefening op het echte strand later
Wat stoer dat je dat in je eentje durft zeg! Dat zou ik je echt niet zomaar nadoen! Gaaf zeg! En dan ook nog leuke fotos! Goed gedaan
Ik heb ook een 'strandje' op 10 minuten stappen, maar dies niet zo lang, ik denk dat als je 3 min gallopeerd je aan de andere kant bent

Maar beter iets dan niets! voorlopig is het met wandelen een goede oefening op het echte strand later

Wat stoer dat je dat in je eentje durft zeg! Dat zou ik je echt niet zomaar nadoen! Gaaf zeg! En dan ook nog leuke fotos! Goed gedaan

Zit ook wel lekker hoor (maar stiekem zat de barefoot voor mij fijner, alleen van deze vind ik de drukverdeling beter, overigens ligt de Barefoot gewoon nog in mijn kast hoorDeeDee schreef:Dat zadel ziet er echt uit alsof het goddelijk zit. Wat gaaf dat je die vrijheid hebt ook lekker alleen te gaan zeg. Jullie zijn vast en zeker lekker uitgewaaid

En voor de rest, bedankt voor de reacties, op het strand besefte ik me ook terdege dat t erg fijn is zo

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
- Patricia (Belle)
Ik ben de week ervoor geweest 30dec. Toen waaide t ook hard op t strand, we hadden wel lekker zonnetje.. Tis echt gaaf op t strand.. Belle vindt het helemaal geweldig, vooral hard in galop maar wel voorop, anders zorgt er wel voor dat ze voorop komt.. Binnenkort gaan we nog n keer..
L2 + 6!!!! 
Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!

Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!