Het ging .................... Geweldig!
Nou , vandaag kon ik hem wel weer achter de palen plakken.
HIj was gewoon weer vervelend aan het doen en hij wilde hard maar dat mocht hij niet van mij.
Dus we hadden even een storing vandaag.
Maar goed, morgen weer een dag.
HIj was gewoon weer vervelend aan het doen en hij wilde hard maar dat mocht hij niet van mij.
Dus we hadden even een storing vandaag.
Maar goed, morgen weer een dag.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Whahaha, ben ik niet de enigste die z'n paard naar de mora wenste. Ach, in wijk komt het vast goed!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
ja, bij mij op stal was meteen de eerste reactie, hoe rij jij hem nou!!! maar ze vonden hem rustiger in het hoofd minder protesteren en beter in het voorbeen. moet wel zeggen dat zerrin makelijker te schakelen is waneer ik hem meer opricht. nou maar hopen dat hij nog beter loopt dan in heeze. oja krijgt nog een kilotje extra. (vlammen)
- Cindy+Uniek
Ik ben erg benieuwd hoe hij het doet.dc schreef:ja, bij mij op stal was meteen de eerste reactie, hoe rij jij hem nou!!! maar ze vonden hem rustiger in het hoofd minder protesteren en beter in het voorbeen. moet wel zeggen dat zerrin makelijker te schakelen is waneer ik hem meer opricht. nou maar hopen dat hij nog beter loopt dan in heeze. oja krijgt nog een kilotje extra. (vlammen)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.