eerste menles..
eerste menles..
Na het bewonderen van de jonge kleurling gistermiddag had ik gisteravond mijn aller eerste menles. Ik doe een curses.
We waren met zijn vieren, een onbekende, de dochter van de eigenaren van de stal waar Annabel en Janna rijden en mijn oom..
Eerst moesten we vertellen wat we op het moment een beetje deden.. Kon je een beetje inschatten wat iedereen al wist.. Al was dat wel een beetje bekend toen er twee waren die vroegen, wat is Achenbach??
Eerst even het boek bekeken en daarna naar de mentoestellen.. Daar leerden we het achenbach systeem. De uitgangspostie, de gebruikspostie, de dressuurpostie, verkorten per cm en overhand..
Ging best goed, helaas zat er een vette slome, de onbekende, bij ons in de groep en duurde het eeuwen.. Dus zaten wij maar een beetje te geinen terwijl we de oefeningen eindeloos herhaalden..
Goed bij het overhands verkorten kan ik nog wat oefenen, even lastig waar de vingers moeten, moet wat automatischer gaan..
Naja, het was leuk en heb al wat geleerd. Volgende week gaan we optuigen en weer aan het mentoestel..
Heb er wel weer zin in!!
We waren met zijn vieren, een onbekende, de dochter van de eigenaren van de stal waar Annabel en Janna rijden en mijn oom..
Eerst moesten we vertellen wat we op het moment een beetje deden.. Kon je een beetje inschatten wat iedereen al wist.. Al was dat wel een beetje bekend toen er twee waren die vroegen, wat is Achenbach??
Eerst even het boek bekeken en daarna naar de mentoestellen.. Daar leerden we het achenbach systeem. De uitgangspostie, de gebruikspostie, de dressuurpostie, verkorten per cm en overhand..
Ging best goed, helaas zat er een vette slome, de onbekende, bij ons in de groep en duurde het eeuwen.. Dus zaten wij maar een beetje te geinen terwijl we de oefeningen eindeloos herhaalden..
Goed bij het overhands verkorten kan ik nog wat oefenen, even lastig waar de vingers moeten, moet wat automatischer gaan..
Naja, het was leuk en heb al wat geleerd. Volgende week gaan we optuigen en weer aan het mentoestel..
Heb er wel weer zin in!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Leuk Esther! Ik ben nu met het koetsiersbewijs bezig, samen met mijn vader, die heeft ons opgegeven.
In een vlaag van verstandsverbijstering zegt hij nu zelf
Wij zijn nu ook begonnen bij het Achenbachsysteem.
In een vlaag van verstandsverbijstering zegt hij nu zelf

Ereplaatsje voor

Leuk dat het leuk was haha (logisch he). En wat hebben jullie met Pybs gedaan dan?
Betreft dat 'slome figuur'. Geloof dat je die elke men- & koetsiersbewijs er wel weer tussen hebt zitten.
En dat automatischer gaan van het overpakken
...ik kan het nog niet (snel).
Als jullie echt op de bok gaan, kom ik wel eens keertje spieken
Betreft dat 'slome figuur'. Geloof dat je die elke men- & koetsiersbewijs er wel weer tussen hebt zitten.
En dat automatischer gaan van het overpakken

Als jullie echt op de bok gaan, kom ik wel eens keertje spieken

Geluk is de vrucht van intens werk
Wij hebben nog niets gedaan met Pybs, volgende keer mag ze een paar keer opgetuigd worden geloof ik, hihi.. Mag voor mij toch niet echt een probleem zijn.. Misschien de volgorde en de lengte van de strengen..
Ik vind het zo raar dat je eerst het borststuk moet doen en dan pas het schoftje.. En eerst het hoofdstel en dan de leidsels.. Lekker handig..
Ik vind het zo raar dat je eerst het borststuk moet doen en dan pas het schoftje.. En eerst het hoofdstel en dan de leidsels.. Lekker handig..

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
leuk hoor zo'n menles! en je voelt je weer even in de klas zitten lekker giebelen over een (slome)medelesser.
het laatste wat je zegt over eerst hoofdstel en dan pas leidsels is logisch maar de volgorde van het borststuk en daarna het schoftje ben ik ook wel benieuwd naar..?
groet,
Jet&Erna

het laatste wat je zegt over eerst hoofdstel en dan pas leidsels is logisch maar de volgorde van het borststuk en daarna het schoftje ben ik ook wel benieuwd naar..?
groet,
Jet&Erna
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Leuk Esther! Ik heb hem al een paar jaar en blij dat ik hem toen via school kon halen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl