Ik had de paarden voor de andere foto's wat opgejaagd en dan gaat hij altijd ook mee doen, misschien dat hij daarom denkt dat hij dat doet, hihi.. dan werkt het ineens wel..
Maar het gaat mooi samen, hij past ook echt wel goed op, maar Tea is eigenlijk de enige waar hij wat meer ontzag voor moet hebben, Jeskim die doet hem echt geen kwaad, die let vaak meer op timber dan op mij helaas.. Als Timber in de weg staat dan wacht ze gewoon even tot hij weg is, hihi.. Tea niet, die walst door en dan moet timber opzij springen..
Een vrouw in het bos vond het maar eng, 'die hond van jouw die solliciteerd echt wel naar een schop' Hij vond haar eng en stond bijna onder Jeskim. Maar Jeskim beschermt hem wel!!
Laatst trouwens, waren we met de kar weg en Timber zat achterop bij mijn vader. Timber bleef maar miemelen en normaal doet hij dat alleen alshij het draven wat spannend vindt. Ik had koude handen en wilde mijn handschoenen aan. Dus mijn vader stapt van de kar om Jeskim bij het hoofd te pakken, begint hij nog harder te miemelen.. Ineens sprong hij van de kar racet de berm in en ging poepen, bleek dus gewoon dat hij heel nodig moest..