Ja Mandy was het iddclaudia schreef:Wat heeft ze een geweldig hoofd met dat pluiskuifje.
Het is wel een echte familiepony.
Ik vroeg het me ook af hoe het met je verzorgster (mandy, toch?) gaat?
Douwina en fam op visite en meets oude liefde....
- nancy imka
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Mandy woont op Texel, dus kan niet zo vaak meer komen. Dat vind ze heel erg, en begrijpelijk, was haar beste maatje! Maar ik heb haar ook graag bij me in buurt, alhoewel ze nog steeds erg moet wennen. Ze is een beetje down naar mijn idee, niet zo levendig als normaal. Hopelijk trekt het snel bij en begint ze zich ook snel thuis te voelen in Stroet!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
hè hè, eindelijk heb ik dan tijd om even een reactie te geven op deze prachtige foto's! Heb na zondag niet meer fatsoenlijk kunnen FW'en door kerstlogé's.
De foto's zijn echt supergaaf geworden Eef!! 't was onwijs leuk om weer even gezellig bij te kletsen, je huisje te bekijken en na zoveel jaar Katinka weer eens te zien. Tinkie vond het zelf alleen niet zo bijzonder, al ziet ze er op de foto wel supervrolijk uit
Svenna is echt de ultieme kinderpony. Ze is zoooooo lief, echt een allemansvriendje en een paardje met een gouden karakter! Ze stond zelfs te kroelen met de stalkat
Vond het ook erg leuk om even een paar rondjes te rijden. Sven is echt een heerlijk paardje, ze zit echt zalig! Voelde me heel even een klein beetje Anky haha
Voelt Sven zich al een klein beetje meer thuis op haar nieuwe stal? Eigenlijk zou je haar bij Anne moeten zetten, kan ze lekker naar buiten en kunnen wij weer ouderwets gezellig samen rijden

De foto's zijn echt supergaaf geworden Eef!! 't was onwijs leuk om weer even gezellig bij te kletsen, je huisje te bekijken en na zoveel jaar Katinka weer eens te zien. Tinkie vond het zelf alleen niet zo bijzonder, al ziet ze er op de foto wel supervrolijk uit
Svenna is echt de ultieme kinderpony. Ze is zoooooo lief, echt een allemansvriendje en een paardje met een gouden karakter! Ze stond zelfs te kroelen met de stalkat
Vond het ook erg leuk om even een paar rondjes te rijden. Sven is echt een heerlijk paardje, ze zit echt zalig! Voelde me heel even een klein beetje Anky haha
Voelt Sven zich al een klein beetje meer thuis op haar nieuwe stal? Eigenlijk zou je haar bij Anne moeten zetten, kan ze lekker naar buiten en kunnen wij weer ouderwets gezellig samen rijden
wauw svenna is echt prachtig

Banshee: Z2 + 5 Must be Magic: M1 + 20, Charlie Brown: L2 + 2, en B springen met Lotte + 15
Banshees website: http://www.ginnyenbanshee.nl
Banshees website: http://www.ginnyenbanshee.nl